Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи
Завданнями контрольного етапу дослідно-експериментальної роботи були:
визначення рівня сформованості духовних якостей у студентської молоді;
порівняння результатів констатуючого та контрольного обстеження студентів;
аналіз ефективності розробленої та впровадженої на формувальному етапі дослідно-експериментальної роботи організаційно-педагогічної системи виховання духовних якостей студентів засобами естетичного середовища університету.
Аналіз ефективності організаційно-педагогічної системи виховання духовних якостей студентів засобами естетичного середовища університету проводився за допомогою розробленого діагностичного інструментарію. В результаті аналізу ми визначили динаміку змін досліджуваної проблеми.
Педагогічне спостереження дозволило нам виявити динаміку вихованості духовних якостей студентів; факторів, що впливають на становлення студента як фахівця, на формування особистості студента; взаємозв’язків між спеціальною підготовкою до професійної діяльності та вивченням гуманітарних і професійно-орієнтованих дисциплін; відношення студентів до проблематики духовного розвитку особистості та зв’язку становлення особистості як духовної істоти та формування її професійної культури.
За допомогою опитувальних методів (бесіди, анкетування, інтерв’ювання) ми з'ясували розуміння студентами категорій духовності та естетичної культури; визначили оцінку студентами власних духовних якостей, емоційного відгуку на естетичне оточення; визначили ціннісні пріоритети студентської молоді; розуміння ними змісту провідних духовних якостей та способів їх виявлення в поведінці; відношення студентської молоді до мистецтва та естетичного середовища, її готовності брати участь в естетизації університетського життя.