Сучасні підходи до управління інноваційними процесами на підприємстві
За сучасних економічних реалій суттєво зростає роль держави у формуванні інноваційної економіки та політики [161]. Перехід від інноваційного типу економічного розвитку потребує розв’язки цілої низки проблем [180], вирішення яких лежить у площині прогнозування інноваційно-технологічного розвитку та управління інноваційними проблемами [259]. Власну точку зору з цього питання висловлює В. Полтерович [219]. Дещо відрізняється думка щодо інноваційного управління В. Г. Бикової [33] та А. В. Ігнатенко [127]. Питання управління інноваційними процесами на підприємстві сучасними науковцями розглядається, як правило, у виробничій сфері [220] та з позицій маркетингового менеджменту [181]. Питання управління інноваційними процесами у роздрібні торгівлі та ресторанному господарстві недостатньо досліджені.
У галузі роздрібної торгівлі та ресторанного господарства інноваційна політика є складовою частиною загальної політики підприємства, яка регламентує взаємодію усіх видів його діяльності в процесі реалізації нововведень [89]. Управління цією взаємодією має здійснюватися на підставі певних норм і правил, які включають такі чинники:
• організаційно-правові та інші процедури, що регламентують порядок формування інноваційної політики;
• фактори, які слід враховувати у процесі її формування;
• розвиток функціональних напрямів діяльності підприємства;
• механізм реалізації інноваційної діяльності;
• методичні засади оцінювання ефективності інноваційної діяльності;
• механізм коригування напрямів інноваційної діяльності.
Вся работа доступна по Ссылке