Впровадження інноваційних процесів у інформаційне забезпечення комерційної діяльності підприємств роздрібної торгівлі
Проведений аналіз свідчить, що існуюча торговельна мережа Вінницької області перебуває у передкризовому стані. У зв’язку з цим виникає необхідність докорінної трансформації структури роздрібної торгівлі та впровадження якісно нових принципів у процес реалізації торгової діяльності. Важлива роль в сучасних умовах загострення конкурентної боротьби у сфері товарного обігу належить новітнім інформаційним технологіям. Застосування цих технологій у процесі реалізації торговельної діяльності дозволить забезпечити менеджерів підприємств повною, своєчасною та достовірною інформацією про стан справ на ринку, що сприятиме їм в прийнятті ефективних управлінських рішень в процесі реалізації бізнес-проектів. Внутрішній менеджмент у крупноформатних магазинах взагалі неможливо реалізувати без автоматизованої інформаційної системи. Досить цікавими у цій царині є дослідження О. І. Белея, який пропонує для мережевих супермаркетів узагальнену інформаційну модель системи автоматизації внутрішнього менеджменту [26]. На наш погляд, її застосування справило б позитивний ефект на роботу крупноформатних підприємств роздрібної торгівлі Вінниччини.
На сучасному етапі розвитку економіки зростає значення параметричного аналізу, необхідність якого обумовлюється потребою в оптимізації обсягів і структури товарних ресурсів підприємств. Проблеми параметричного аналізу торговельних підприємств досліджували у своїх працях О.І. Белей, А. І. Гребнєв, Л. О. Лігоненко, А. А. Мазаракі та ін. О.І. Белей запропонував удосконалену методику щодо прийняття рішень оптових закупівель товарів, яку доцільно було б використовувати у сучасних крупноформатних підприємствах роздрібної торгівлі Вінницької області.