Оцінка ринкових можливостей підприємств роздрібної торгівлі у контексті реалізації інновацій
Ведення бізнесової діяльності у галузі торгівлі за умов конкурентної боротьби в Україні вимагає від торгових підприємств імплементації сучасних методів організації діяльності.
Сучасне підприємство може досягнути стійкого конкурентного успіху в бізнесі лише на основі обмеженого переліку ключових факторів компетентності, які повинні бути покладені в основу його стратегій забезпечення конкурентоспроможності та саморозвитку. Означену проблему досліджували такі відомі вчені як І. Ансофф, Ф. Котлер, М. Портер, Г. Мінцберг та ін. Новий погляд на розробку стратегій поведінки торговельних підприємств за сучасних умов висловлює О. І Ковтун [149]. На його думку, основним фактором успіху підприємства є безперервне оновлення бізнес-моделі (способу отримання прибутку від діяльності) підприємства.
Одним із методів є управління стратегічним потенціалом успіху, в основі якого лежить формування стратегічного фактору успіху (СФУ). Під стратегічним потенціалом успіху підприємства слід розуміти сукупність наявних джерел, ресурсів та можливостей, які можуть бути використані для досягнення поставленої мети.
Для формування стратегічного потенціалу успіху підприємства важливим є врахування тенденцій зовнішнього середовища. Ідентифікація стратегічних факторів успіху торговельного підприємства може здійснюватися за допомогою математичних моделей.
Вся работа доступна по Ссылке