Методичні підходи до оцінювання економічної стратегії підприємства
Сучасний стан розвитку економіки України характеризується глобальною трансформацією успішне здійснення якої потребує використання нових методів, засобів і підходів до оцінювання економічної стратегії підприємства.
В умовах ринкової економіки на підприємстві виникає необхідність свідомого управління змінами на основі науково обґрунтованої процедури їх передбачення. Перед підприємством встає актуальне завдання сформувати бачення майбутнього та оцінити свою економічну стратегію.
У науковій літературі вже накопичений певний досвід в дослідженні економічної стратегії підприємства та її оцінці. Зокрема значний внесок зробили такі вчені, як С. С. Скобкін, Є. А. Бельтюков, Л. А. Некрасова,
О. О. Шубін, О. Г. Янковой, В. І. Осипов, І. Г. Неделько,О. В. Гродовський та інші.
Процес формування економічної стратегії передбачає етап проведення оцінки. Тому слід чітко визначити, що саме розуміється під оцінкою, зокрема оцінкою складових економічної стратегії підприємства, яку роль вона виконує.
Оцінку, як правило, розглядають у двох значеннях. По-перше, під оцінкою розуміють кількісне значення міри досліджуваного об’єкта, а по-друге, оцінку можна також розглядати як процес отримання потрібної інформації щодо об’єкту оцінки.
Метою оцінки складових економічної стратегії є створення системи управління, що дозволяє визначити стан та взаємодію ресурсів, їх ефективне використання та перспективи розвитку. Оцінка має важливе значення у сприянні організаційним змінам. Оцінка складових економічної стратегії в конкретний момент часу – це важливе джерело даних, підтверджуючих досягнення результатів діяльності підприємства.
Вся работа доступна по Ссылке