У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Удосконалення організаційної структури ризик-менеджменту в банках

     

      Системний підхід до управління ризиками передбачає реалізацію стратегії та виконання окремих процедур управління в рамках системи взаємозв'язаних процесів: формування нового управлінського середовища та процедури ризик-менеджменту.

      Формування нового управлінського середовища передбачає перетворення організаційної структури банку для визначення нових обов'язків усіх рівнів банку. Поняття управлінського середовища з позиції ризик-менеджменту можна визначити як ставлення до даного процесу вищого керівництва банку, що виявляється в послідовних діях у сфері активного захисту фінансових ресурсів компанії від зовнішніх і внутрішніх факторів ризику. Для банківського бізнесу вкрай важливо, щоб структури корпоративного управління функціонували на основі принципу стримувань і противаг. Система взаємних обмежень передбачає контроль на всіх рівнях корпоративного управління:

      - рада директорів — загальна відповідальність ради директорів у процесі менеджменту ризику;

      - головне управління — забезпечує комплексне керування як підрозділом, що генерує ризики, так і структурою ризик-менеджменту, визначаючи достатність установлених процедур, а також фінансових і трудових ресурсів;

      - середній управлінський рівень — визначається персонал, який відповідає за проведення конкретних заходів менеджменту ризику. Для підвищення ефективності керівного процесу стратегію ризик-менеджменту банку необхідно доводити до зведення менеджерів всіх рівнів, аж до нижчої виконавчої ланки.

      Метою встановлення процедур управління ризиком є розподіл прав і обов'язків між різними учасниками процесу менеджменту ризику, а також визначення набору конкретних дій відповідно до стратегії управління ризиком. У більшості праць, присвячених дослідженню ризиків, розв’язується проблема формалізації процесу управління, проте лише в небагатьох з них розглядається власне стандартизація управління ризиком за допомогою встановлення процедур менеджменту ризику. Стандарти організації процесу менеджменту ризику є основою для планування організаційних заходів щодо управління ризиком. Розроблення можливих стандартів базується на визначенні менеджменту ризику, а отже, на наше переконання, банки повинні групувати стандарти менеджменту ризику за трьома категоріями: управління, вимірювання, нагляд. Розглянемо їх докладніше.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.