У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Нормативно-правові засади здійснення державного контролю за діяльністю Державної кримінально-виконавчої служби України

     

      Правове регулювання здійснення контролю за діяльністю ДКВС України являє собою систему правових норм, що регулюють контроль за діяльністю ДКВС України та зосереджені у нормативно-правових актах чинного законодавства України.

      Контроль за діяльністю органів та установ ДКВС України здійснюється на основі принципу верховенства права, який буде ще додатково проаналізовано у третьому розділі нашого дослідження. Правове ж закріплення даного принципу міститься у статті 3 Статуту Ради Європи від 5 травня 1949 року, де зазначено, що кожний член Ради Європи обов’язково повинен визнати принципи верховенства права та здійснення прав людини і основних свобод всіма особами, які знаходяться під його юрисдикцією, а також повинен відверто та ефективно співробітничати в досягненні мети Ради, якою є досягнення більшого єднання між її членами для збереження та втілення в життя ідеалів і принципів, які є їхнім спільним надбанням, а також сприяння їхньому економічному та соціальному прогресу [288]. Дієвим кроком на шляху до членства у Раді Європи є прийняття Закону України “Про приєднання України до Статуту Ради Європи” від 31 жовтня 1995 року № 398/95-ВР [246], у зв’язку із чим Україна взяла на себе обов’язок виконати положення статті 3 Статуту Ради Європи від 5 травня 1949 року. А тому Україною здійснено імплементацію відповідної норми Статуту Ради Європи у національне законодавство України, а саме, прийняття 28 червня 1996 року Конституції України свідчить про текстуальне повторення принципу верховенства права як у статті 3 Статуту Ради Європи, так і у статті 8 Конституції України, яким замінено принцип верховенства закону, який був раніше закріплений, нагадуємо, у статті 71 Конституції України 1978 року. Однак, варто зазначити, що хоча і принцип верховенства права витиснув принцип верховенства законів республіки, але все ж таки юридичний аналіз положення статті 8 Основного Закону України, де зазначено, що “Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується” [104], дає підстави стверджувати, що у даній статті йдеться про принцип верховенства Конституції, а не про принцип верховенства права. А тому виникає потреба у внесенні відповідних змін та доповнень до статті 8 Конституції України, що сприяло б удосконаленню правового забезпечення принципу верховенства права, який повинен стати фундаментальною засадою здійснення різних видів контролю за діяльністю ДКВС України.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.