У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Аналіз кон’юнктури ринку продукції виноградарства регіону

     

      Після переходу України до ринкової економіки виноградарство прийшло до занепаду. Більшість виноградарських підприємств виявилися не в змозі пристосуватися до виживання в жорстких економічних умовах, що склалися. Адаптуючись до нових умов багато підприємств галузі обмежилися зміною організаційно-правової форми і назви підприємства, не змінюючи виробничу структуру і структуру апарату управління, що вже функціонували протягом тривалого періоду, навіть якщо вони були явно неефективними для сучасності. Одним з найважливіших елементів виживання і успіху підприємств в економічних умовах є маркетинг.

      Ринок продукції виноградарства сьогоднішньої України не виник стихійно, в його основі досвід поколінь, еволюція самого поняття ринку та його інституціонально-правове забезпечення. Як показує світова практика, підприємства з орієнтацією на виробництво всі свої зусилля спрямовують на створення високоякісної продукції з низькою собівартістю. Така орієнтація найбільш притаманна вітчизняному сільському господарству, особливо для таких товарів, як виноград.

      Слово "маркетинг" пішло від злиття двох англійських слів "market" і "getting", що умовно перекладаються як завоювання ринку. Вважається, що воно уперше з'явилося в 30-х роках в США серед фермерів, які в умовах економічної кризи, що вибухнула, зіткнулися з проблемою збуту продукції [62]. Економічна криза підштовхнула до переходу від товарної орієнтації до збутової, потім під впливом інших чинників - до ринкової, а інформаційна ера - до маркетингового управління, або управління через маркетинг, коли хазяїном положення є споживач.

      Так, на нашу думку, маркетинг можна визначити як комплексну систему управління виробничою і збутовою діяльністю підприємства, що забезпечує виявлення потреб споживачів, виробництво відповідних до цих потреб продукції та послуг, просування товарів до споживачів і отримання на цій основі максимального прибутку [17]. Маркетингова діяльність підприємства має двобічний характер: по-перше, це є аналізом ринку, а, по-друге, - спостерігається значна дієвість на ринок, тобто на співставлення попиту та пропозиції покупців. Кожне підприємство перебуває в умовах, що постійно змінюються. Маркетингове середовище — сукупність активних суб'єктів і сил, що діють за межами фірми, впливають на її стратегію і не підпадають під безпосередній контроль [236]. Щоб успішно функціонувати на ринку,

     підприємство повинне чітко визначити параметри дослідження зовнішнього середовища і вибрати чинники, які найістотніше впливають на діяльність фірми. Зовнішнє середовище підприємства є сукупністю господарюючих суб'єктів та економічних, соціальних факторів, які впливають у глобальному оточенні. Зовнішнє середовище розглядають на макро та мікрорівні. Макросередовище являє собою сукупність економічних, соціальних факторів, які діють на суб’єкти господарювання сфери послуг. До них належать демографічні, економічні, політичні та інші чинники, що постійно змінюються і є джерелом постійного занепокоєння для фірми. Мікросередовище — середовище прямого впливу на підприємство, до якого належать постачальники, посередники, конкуренти, споживачі тощо [265].

      Загалом, для будь-якого іншого сектору АПК споживач – переробник є домінуючою силою, що визначає відповіді на ключові питання, що виникають перед економічною системою: як робити, скільки робити і для кого робити? Проте, для виноробно-виноградарської галузі визначальним є підприємства з вирощування винограду. Така ситуація обумовлена значною недостачею обсягів сировини, тобто винограду, потрібної якості. Тому виновиробники змушені забезпечувати свої виробництва сировиною власного виробництва, що гарантує їй належну якість та необхідний обсяг. Логічним є те, що всі обсяги вирощеної ними продукції виноградарства є повністю спожитими на власному виробництві. Таку політику ведуть в Одеській області виноградарсько-виноробні підприємства, що мають площі насаджень більше 1000 га (див. п. 2.2.), проте залишаються «дрібні» виробники винограду, які займаються лише вирощуванням винограду як сировини. Дослідження саме цього сегменту ринку продукції виноградарства є важливим аспектом нашої роботи.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.