Напрями підвищення рівня конкурентоспроможності товаровиробників зернового підкомплексу
Реалізація представленої моделі взаємодії проводилася в рамках формування каналів збуту підприємства ПСП “АФ Привілля” розташоване в південно-східній частині Троїцького району Луганської області, що займається рослинницьким виробництвом в цілому, та зерновим господарством зокрема.
ЧСП “АФ Привілля” було утворене в квітні 2003 року на базі КСП Привілля. Воно було утворене на основі оренди земельних паїв для здійснення підприємницької діяльності з метою отримання прибули.
Напрям господарства: виробництво зерна, молока, м'яса, шерсті. Організаційна структура господарювання - відділова. За господарством закріплено 10 328 га сільгоспугідь, з них рілля 9277 га. На території господарства розташовано 6 населених пунктів.
Система планування в ЧСП АФ «Привілля» включає розробку перспективних, річних і оперативних планів.
Перспективні плани визначають напрями, масштаби і темпи економічного і соціального розвитку підприємства на декілька років вперед. Вони ґрунтуються на пошуку оптимального варіанту, тобто на прогнозі максимального виробництва продукції при мінімальних витратах праці і засобів. По господарству план органічно пов'язаний з розвитком галузей сільського господарства в районі, агропромислового комплексу в цілому.
Принципіальною позицією маркетингової діяльності підприємства є пошук та налагодження довгострокових відносин з фактичними та потенційними споживачами продукції. Спеціалістами підприємства умовно всі споживачі зернової продукції розподілені на категорії:
1) Борошномельно-круп'яна галузь.
2) Комбікормова галузь.
3) Хлібопекарська галузь.
Ринок збуту готової продукції підприємства ЧСП АФ «Привілля» характеризується високим рівнем розосередженості. Специфіка заселення Луганської області, яка є фактичним і потенційним споживачем зернової продукції, характеризується високою щільністю населення на півдні, низьким рівнем – на півдні та середнім рівнем – центральна частина області. Специфіка виробничої діяльності підприємства пов’язана з неможливістю орієнтуватися на кінцевого споживача та необхідністю делегувати цю функцію на переробні підприємства борошномельно-круп’яної галузі. Підприємства борошномельно-круп’яної галузі при розташуванні виробничих потужностей орієнтуються на споживацький попит, тому основна їх части на зосереджена в приміський та міській зоні Луганської області.
Вся работа доступна по Ссылке