Розробка стратегії формування персоналу підприємства
Підсумовуючи дослідження сільського населення в демографічному й обліково-статистичному вимірах, можна дійти висновку щодо необхідності збільшення його чисельності і покращення умов життєдіяльності. На сучасному етапі реформування аграрного сектору економіки збереження персоналу та поліпшення його якості повинно здійснюватись на всіх етапах відтворення. Це потребує розробки основних напрямів удосконалення відтворювальних процесів демографічного та соціально-економічних блоків. З урахуванням природи персоналу як демосоціальної категорії, в якій об’єднуються демографічна та соціально-економічна сутності. Виникає потреба в розробці таких напрямів поліпшення його складових, які мають комплексний, системний характер, демографічні й економічні фактори розділити чи виділити неможливо, їх єдність та взаємодія відображає направленість демографічної та соціальної політики в сільській місцевості. До таких напрямів збереження та поліпшення використання персоналу сільськогосподарських підприємств, на нашу думку, можна віднести соціальний захист проживаючих у сільській місцевості, перш за все, сільських товаровиробників, подолання соціального дисбалансу між містом і селом. Відомо, що соціальний захист як комплекс заходів щодо надання допомоги населенню на підтримку його життєвого рівня здійснюється державою. Для окремих груп населення соціальний захист має адресний характер. У першу чергу він використовується для надання допомоги маргінальним (соціально вразливих) групам людей, які своєю працею не можуть забезпечити собі належні умови життя, а також для надання допомоги окремим регіонам, галузям народного господарства, підприємствам, іншим суб’єктам господарювання.
Країна продовжує втрачати трудовий потенціал, якісні втрати населення не компенсуються його якісним поліпшенням через низький рівень використання можливостей (наприклад, від часу економічного пожвавлення на 1,5 млн. осіб зросла некваліфікована зайнятість, а частина працівників низької кваліфікації збільшилась із 16,9% до 23,2%) [167, с. 10].
Вся работа доступна по Ссылке