У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Значущість природоохоронної діяльності у вихованні в старшокласників почуття національної ідентичності у школах Канади

     

      Школі належить провідна роль у вихованні в підростаючого покоління почуття національної ідентичності, оскільки тут здійснюється цілеспрямований педагогічний вплив на учня протягом багатьох років, відбувається його становлення як добропорядного громадянина і патріота своєї батьківщини. Канадські педагоги підкреслюють, що формування національної свідомості у школярів відбувається на міждисциплінарній основі, що забезпечує комплексний вплив на інтелектуально-емоційну сферу, позначається на ментальності підростаючої особистості. Виховання почуття національної ідентичності у канадських школярів підвищується на старших щаблях навчання завдяки залученню їх до продуктивної природоохоронної діяльності. Отримані ними комплексні знання з різних циклів навчальних дисциплін знаходять практичну реалізацію в різноманітних природоохоронних заходах, що організовуються в школі. Це й моніторинг за якістю повітря і питної води в районі проживання старшокласників, і контроль за збереженням електроенергії, і допомога дорожнім службам із спостереження за справністю фільтрів та зниженням постачання вихлопних газів у повітря. Залучення учнів до патрулювання та контролю за екологічним станом життєвого середовища обов’язково пов’язується із загальнонаціональним рухом із захисту природного довкілля країни [208]. У такий спосіб у старшокласників формується відчуття безпосередньої причетності до справи загальнонаціональної значущості, що підносить їхнє самоусвідомлення як суспільної одиниці, особистості та громадянина. Одночасно старшокласники усвідомлюють важливість знань і умінь, які вони отримують в процесі опанування основами наук. Попередня й поточна загальноосвітня підготовка, її якість дозволяють кваліфіковано розв’язувати важливі екологічні проблеми національного рівня. Таким чином, канадські педагоги намагаються подолати проблему академічної успішності учнів і поєднати її із ростом національної самосвідомості. У підростаючого покоління в процесі навчання виховується така духовна позиція, котра знаходить своє відображення в менталітеті, свідомості, культурі, інтеріоризуючись на глибинному рівні психіки і позначаючись на емоційному стані особистості. Тут відбувається ототожнення власного “Я” з оточуючими людьми, абстрагування від родинного і шкільного осередку до національного. Почуття національної ідентичності в такому разі має глибинну емоційну основу, що спонукає розвиток громадянської самосвідомості. Емоційні переживання, пов’язані з любов’ю до батьківщини, її народу, посилюються від спілкування з природою, вболівання за її якісний стан [230; 301].

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.