У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Підготовка викладачів коледжу до виховання у студентів самоповаги як першочергова умова оптимізації навчально-виховного процесу в коледжі

     

      Теоретичний аналіз досліджуваної проблеми та діагностика рівнів вихованості самоповаги у студентів коледжу дозволив визначити не лише основні підходи, тенденції і проблеми у вихованні студентів коледжу, а й розробити такі педагогічні умови, які б забезпечували ефективність навчально-виховного процесу.

      Формувальний етап експерименту мав на меті створення таких педагогічних умов: - використання виховного потенціалу навчальних курсів;

      - організація позааудиторної роботи на основі суб’єкт-суб’єктних взаємин, орієнтованої на виховання самоповаги; - психолого-педагогічна підтримка студентів;

      - підготовка кураторів академічних груп до виховання самоповаги у студентів коледжу; - стимулювання студентів і педагогів до самовиховання.

      Визначені у ході дослідження педагогічні умови виховання самоповаги у студентів коледжу обумовлені положеннями гуманістичної етики і будуються на таких принципах:

      • гуманізму – визнанні кожної людини найвищою цінністю та забезпечення пріоритетності її інтересів, прав, створення умов для реалізації її сутнісних сил;

      • культуровідповідності – опора на моральний досвід народу, людства у вирішенні проблем, що стосуються самоповаги та формування основ культури особистості;

      • природовідповідності – урахування вікових особливостей, особливостей характеру і темпераменту, а також природних здібностей і задатків вихованців;

      • цілісності – спрямованість виховного процесу на залучення усіх суб’єктів виховного процесу і вироблення єдиних вимог, спільної стратегії і тактики виховання;

      • індивідуалізму – ствердження впевненості вихованців у собі і власних силах, усвідомлення ними власної унікальності і неповторності, самоцінності, формування самосвідомості, любові до себе на основі особистісно орієнтованого підходу;

      • суб’єкт-суб’єктної взаємодії – упровадження рівноправних стосунків викладачів і студентів, визнання права на власну думку та прийняття морального рішення, повага честі і гідності, урахування життєвого досвіду, ціннісних орієнтацій кожного.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.