У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Поняттєвий апарат дослідження

     

      Успішність вирішення студентською молоддю життєвих проблем залежить не від її окремих, ізольованих рис, а від тих властивостей і якостей, що характеризують її як цілісну особистість із системою різнобічних, різночинних інтегральних характеристик. Як зазначають науковці І. Бех, З. Васильєва, Г. Костюк, Б. Ломов, А. Муст, К. Платонов, становлення, розвиток цілісної особистості має свої закономірності, без знання яких неможливе її цілеспрямоване формування, що ще раз стверджує необхідність пошуку її змістових характеристик.

      У Концепції загальної середньої освіти України визначено сутність, мету, умови морального, інтелектуального, фізичного, художньо-естетичного розвитку студентів, виховання громадян демократичного суспільства, що передбачає освіченість, вихованість, культуру найвищих цінностей, котрі є незамінними чинниками соціального прогресу.

      У руслі вищезазначеного основними завданнями вищої школи з проблеми виховання соціальної спрямованості є:

      – формування комплексу компетентностей, зокрема і загальнокультурної, цілісно-наукове сприйняття навколишнього світу, орієнтування щодо вибору засобів пізнавальної й практичної діяльності;

      – усебічний розвиток індивідуальності особистості на основі виявлення її задатків і здібностей, формування ціннісних орієнтацій, ефективної мотивації до навчальної діяльності, задоволення їх інтересів, потреб, позитивних мотивів;

      – виховання студентів як громадян України, національно свідомих, вільних, демократичних, життєво і соціально компетентних особистостей, здатних забезпечувати позитивне емоційно-вольове сприйняття навколишнього середовища, здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення в різноманітних життєвих ситуаціях;

      – виховання студентів як особистостей моральної і відповідальної сутності, внутрішньої культури з розвиненим естетичним і етичним ставленням до навколишнього світу і самих себе; – виховання у студентів любові до праці, забезпечення умов для їх життєвого і професійного самовизначення, формування готовності до свідомого вибору й оволодіння майбутньою професією;

      – збереження і зміцнення морального, фізичного і психічного здоров’я студентів [61, с. 12]. Ці завдання спрямовані на розв’язання нагального питання про те, якою має бути особистість майбутнього. Найзагальнішою її ознакою є всебічний і гармонійний розвиток як акумульована мета виховання соціальної спрямованості у студентської молоді. Проте власне поняття «всебічно і гармонійно розвинена особистість», його конкретне наповнення не є усталеним, незмінним – воно збагачується, розвивається і конкретизується у зв’язку зі змінами, котрі відбуваються в суспільстві.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.