У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Психолого-педагогічні особливості дітей молодшого шкільного віку

     

      Вчені вважають, що виховання толерантності може відбуватися в будь-якому віці, однак особливо важливим є формування толерантних стосунків у дітей. Цієї думки дотримуються А. Асмолов [18], С. Бобінова [45], Б. Вульфов [80], О. Джуринський [121], Г. Дмитрієв [124], С. Герасимов [86], О. Грива [95], В. Заслуженюк [136], Е. Койкова [159], О. Матієнко [197], І. Сковородкіна тощо [256].

      В законі України «Про освіту» зазначено, що вона має відповідати вихованню шанобливого ставлення учнів до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй. Початкова освіта як складова загальної освіти спрямована на всебічний розвиток молодших учнів та повноцінне оволодіння ними всіма компонентами навчальної діяльності. Тому в доборі змісту враховується її наступність і неперервність, доступність і науковість, потенційні можливості для взаємозв'язку навчання, виховання і розвитку, реалізації принципів індивідуалізації, гуманізації навчально-виховного процесу [134, ст. 3, 4].

      Державний стандарт початкової освіти передбачає широкі можливості для забезпечення гуманізації навчально-виховного процесу і створення толерантного середовища у початковій школі [119]. І. Бех зауважує, що в основі педагогіки толерантності закладені процеси гуманізації і демократизації особистісних стосунків дітей у колективі. Гармонійність виховання учнів вчений вбачає у наявності вільного вибору в дитини, але її вибір спрямовує вчитель [38, 12].

     Підтримуючи думку вченого, доходимо висновку, що лише на основі гуманістичних форм і методів виховання стає можливим створення умов для виховання толерантного середовища в учнівському колективі.

      Сучасні освітні реформи спрямовані на вдосконалення системи початкової освіти. Сутність освітньої концепції полягає в створенні умов, за яких всебічний розвиток молодшого школяра, формування і цілеспрямоване виховання соціально важливих якостей його особистості є головним завданням як для вчителя, так і для учнів. Початкова школа стає для людини тим життєвим етапом, коли закладається міцний фундамент знань, коли відбувається процес активного становлення соціальних стосунків між дітьми і дорослими, накопичується досвід соціально-прийнятної поведінки, а також закріплюються установки на навчання і спілкування. В. Гурський вважає, що виховання толерантності є цілеспрямованою організацією позитивного або негативного досвіду толерантності. Організація такого досвіду можлива за умов створення простору опосередкованої чи прямої взаємодії з людьми, в яких інші погляди, поведінка, тобто простору співіснування різного [108].

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.