Стан сформованості в молодших школярів інтересу до навчально-пізнавальної літератури
Мета констатувального експерименту полягала у визначенні вихідного рівня сформованості інтересу молодших школярів до навчально-пізнавальної літератури за трьома критеріями: когнітивно-інтелектуальним; емоційно-ціннісним; художньо-мовленнєвим.
Для отримання даних за всіма критеріями проведено діагностичні зрізи.
Проаналізуємо результати виконання завдань констатувального зрізу за когнитивно-інтелектуальним критерієм в експериментальній групі. В других класах результати розподілялися таким чином: 4,1% учнів виконали завдання на високому рівні, достатній рівень зафіксовано в 14,3% молодших школярів, 59,2% учнів показали середній рівень, а в 22,4% виявлено низький рівень сформованості інтересу до навчально-пізнавальної літератури за когнітивно-інтелектуальним критерієм. Учні третіх класів показали високий рівень 9,3%, достатній рівень – 18,5%, середній рівень виявлено в 61,1% учнів, 11,1% школярів знаходилися на низькому рівні. Школярі четвертих класів отримали такі результати: на високому рівні знаходилось 15,1%; на достатньому рівні – 30,2%; у 50,1% учнів зафіксовано середній рівень; на низькому рівні когнітивно-інтелектуального критерію знаходилось 3.8% молодших школярів
Кількісні результати контрольної групи розподілилися таким чином: високий рівень зафіксовано в 1,9% учнів; достатній рівень мали 13,2%; найбільша кількість опитаних (60,4%) знаходилася на середньому рівні; в 25,4% школярів виявлено низький рівень. 6% учнів других класів знаходилися на високому рівні; в 16% опитаних виявлено достатній рівень, 60% показали середній рівень і 18% учнів знаходились на низькому рівні. В учнів третіх класів результати розподілилися так: високий рівень виявлено в 9,1% учнів; достатній рівень – у 20% молодших школярів; середній зафіксовано в більшості учнів – 61,8%; на низькому рівні виконали завдання 9,1% учнів третіх класів. У четвертих класах отримано такі результати: на високому рівні знаходилось 13,5%; на достатньому рівні – 32,7%; у 48,1% учнів зафіксовано середній рівень; на низькому рівні когнітивно-інтелектуального критерію знаходилось 5,7% молодших школярів.
Вся работа доступна по Ссылке