У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Педагогічна діагностика в учнів із вадами зору динаміки ціннісного ставлення до здоров’я як пізнавально-емоційної структури

     

      Починаючи розгляд результатів констатувального експерименту з проблеми нашого дослідження, ми вважаємо за доцільне викласти сутність поняття „ціннісне ставлення до здоров’я” учнями із вадами зору. Формулювання цього поняття здійснювалося на засадах фундаментальних досліджень у галузі педагогіки й психології таких учених, як І. Бех, В. Горащук, В. Григоренко, В. М’ясищев, В. Поуль, Ю. Руденко, Г. Шевченко, які науково обґрунтували систему ознак дефініції цього поняття як духовно-соціальної категорії пізнання особистості [32; 33; 69; 75; 171; 190; 211; 280].

      У контексті наукової проблеми, що досліджується, зміст поняття „ціннісне ставлення до здоров’я” учнів із вадами зору ми розглядали як фіксоване за ознакою цінності здоров’я позиціювання учнів із вадами зору до об’єктів та їхніх якостей, суб’єктів, які забезпечують збереження й розвиток психічних, духовних і соматичних параметрів здоров’я для фізичної, духовної, соціальної й особистісної самореалізації учнів цієї нозології. Категорія ставлення до здоров’я характеризується як задана суб’єктом векторність духовних актів (вибірковість, установка на контрольно-оцінну діяльність, готовність до виховної діяльності, свідоме прагнення до формування здоров’я в особистісно-соціальних межах). Категорія „ціннісне ставлення до здоров’я” включає мотиви, емоції, потреби, знання у сфері особистісного усвідомлення психосоматичного здоров’я як духовної основи особистості учнів із вадами зору, оптимальної їх інтеграції в соціальні відносини суспільства. Отже, ціннісне ставлення учнів із вадами зору до свого здоров’я постає в особливій формі психічної діяльності й виконує конструктивну функцію духовної детермінанти у вихованні їхнього ціннісного ставлення до здоров’я як до духовно-соціальної категорії.

      На засадах результатів теоретичного дослідження й сутності понятійного апарату дослідження були сформульовані критерії оцінки сформованості в учнів із вадами зору ціннісного ставлення до свого здоров’я як пізнавально-емоційної структури.

      Теоретичною основою розробки критеріїв оцінки сформованості ціннісного ставлення учнів із вадами зору до свого здоров’я ми визначили мету виховної й корекційно-реабілітаційної діяльності цих учнів у системі їхніх ціннісних орієнтацій. На нашу думку, такий підхід є доцільним і ефективним тому, що в цьому випадку наукова новизна роботи повинна забезпечувати не стільки оригінальне трактування цих критеріїв, а, насамперед, їх зміст оцінки кількісних і якісних параметрів явища, що формується в експериментальній педагогічній системі.

      Виходячи з викладеного вище теоретичного матеріалу, ми приступаємо до формулювання критеріїв оцінки ефективності виховання в учнів із вадами зору ціннісного ставлення до свого здоров’я як до духовно-соціальної категорії.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.