Імітаційні експерименти здійснення маркетингової діяльності та оцінки економічної спроможності страхової компанії
Страховий ринок України є сьогодні одним з найбільш динамічних. Про-відні страхові компанії, прагнучи укріпити свої позиції на ринку, об’єктивно усвідомлюють необхідність побудови ефективної системи управління, яка до-зволить забезпечити бізнесу конкурентоспроможність і гнучкість. Одним із ос-новних чинників такої системи управління являється страховий маркетинг, стратегія бізнесу якого спрямована на забезпечення потенційних клієнтів роз-винутим комплексом якісних послуг [11, 20, 29, 30].
Блок маркетингу модельного комплексу управління діяльністю страховою компанії дозволяє провести дослідження ринку страхових послуг, зіставлення результатів діяльності страхової компанії, аналіз чинників, що безпосередньо впливають на результати діяльності, ефективне планування і управління страховою компанією. Розроблена в ході дисертаційного дослідження модель маркетингу пропонує вирішення однієї з головних задач страховика – можли-вості придбання страхового поліса компанії потенційними страхувальниками (розділ 2, п. 2.3). Ця задача є завжди актуальною для керівництва як в поточний момент часу, так і в динаміці. Виділені функції, що входять до моделі маркети-нгової діяльності, відображають завдання управління стратегією страхової компаніїї, яка займається страхуванням, іншим, ніж страхування життя. Оцінка діяльності страховика у вигляді коефіцієнту «імовірності придбання страхового поліса» може бути корисною не тільки для страховика, а і для страхувальників, оскільки не всі страхувальники юридичні і фізичні особи мають можливість і в змозі оцінити надійність страхових організацій, використовуючи і аналізуючи їх звітні дані.
Вся работа доступна по Ссылке