Нормативно-правові основи використання виховних технологій у формуванні життєвої компетентності підлітків з особливими потребами
Систему нормативно-правового забезпечення використання виховних технологій у підготовці підлітків з особливими потребами до активної життєдіяльності в соціумі у США становлять: Конституція США, Федеральний Закон 94–142, інші загальнодержавні закони в сфері освітньої та соціальної політики, закони штатів щодо здійснення освітньої та соціальної політики, міжнародне законодавство в сфері освітньої та соціальної політики та рішення (постанови тощо) соціальних інститутів, що займаються підтримкою дітей з особливими потребами (школи, спеціальні заклади, центри, служби тощо) (рис. 2.1).
Використання міжнародного законодавства. Значних зусиль щодо зміни становлення в суспільстві до дітей з особливими потребами докладає ООН, її спеціальні установи, інші організації міжнародного співтовариства.
Основу правового захисту людей з особливими потребами в кожній країні світу становлять міжнародні стандарти щодо забезпечення прав і гарантій соціального захисту дітей-інвалідів і дорослих людей, що відображені в документах Організації Об’єднаних Націй: Декларації прав дитини (1959), Декларації соціального прогресу та розвитку (1969), Декларації про права розумово відсталих осіб (1971), Декларації про права інвалідів (1975), Всесвітній програмі дій стосовно інвалідів (1981), Конвенції про права дитини (1989), Всесвітній декларації щодо забезпечення виживання, розвитку і захисту дітей (1990), Принципах захисту психічно хворих і покращання психіатричної допомоги (1991), Стандартних правилах забезпечення рівних можливостей для інвалідів (1993) та інших документах.
Вся работа доступна по Ссылке