Аналіз стану гендерного виховання в практиці проведення уроків фізичної культури в загальноосвітніх школах
Для виявлення стану гендерного виховання підлітків на уроках фізичної культури ми провели констатувальний етап експерименту, у ході якого нас цікавили такі питання, як-от: ставлення вчителів фізичної культури до гендерного виховання школярів, аналіз змісту, форм і методів роботи вчителів щодо гендерного виховання учнів основної школи на уроках фізичної культури; рівень гендерного виховання молодших та старших підлітків.
Діагностика здійснено за допомогою комплексу взаємопов’язаних методів: анкетування, педагогічного спостереження, опитування, бесіди, ранжування, тестування, вивчення документальних матеріалів та ін.
З метою вивчення ставлення вчителів фізичної культури до вирішення проблем гендерного виховання статі на уроках з фізичної культури було проведено анкетування за трьома блоками питань, у якому взяли участь 60 учителів Донецька, Луганська, Лисичанська.
Вся работа доступна по Ссылке