Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи
Науково-педагогічний пошук, спрямований на дослідження проблеми гендерного виховання учнів основної школи в процесі фізичного виховання, мав на меті її теоретичне вивчення й дослідно-експериментальну роботу, зокрема: констатувальний і формувальний етапи експерименту. Обраний нами шлях дослідження дав можливість не тільки проаналізувати показники та критерії успішного гендерного виховання молодших та старших підлітків, а й забезпечити захоплюючий творчий пошук, гармонізацію навчально-виховних стосунків на основі гендерної взаємодії, індивідуалізації процесу фізичного виховання.
У процесі теоретичного осмислення цієї проблеми ми вивчали сутність гендерного виховання та його значення у фізичному вихованні з урахуванням вікових та статевих особливостей учнів підліткового віку. Розробили педагогічні умови гендерного виховання учнів основної школи, обґрунтували можливість і основні умови реалізації, уточнили основні критерії, показники та рівні сформованості цих цінностей.
Вся работа доступна по Ссылке