У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Обґрунтування педагогічних умов громадянської соціалізації студентів коледжу

     

      Складність і багатоаспектність досліджуваної проблеми, вихідні теоретичні положення, висвітлені нами в першому розділі дисертації, дозволяють стати міцним підґрунтям для визначення й розробки педагогічних умов громадянської соціалізації молоді в умовах коледжу. Для більш чіткого розуміння сутності педагогічного впливу й цілеспрямованого керівництва багатовекторним процесом громадянської соціалізації, узагальнимо концептуальні ідеї, які стануть провідними орієнтирами для обґрунтування комплексу педагогічних умов, що сприятимуть успішному становленню громадянськості студентів коледжу в позанавчальній роботі.

      По-перше, громадянську соціалізацію особистості, як процес становлення громадянина, ми розглядаємо важливим чинником розвитку громадянського суспільства в цілому, умовою розбудови й утвердження суверенної, демократичної, правової і соціально орієнтованої держави.

      По-друге, громадянська соціалізація є багатоаспектним і складним поняттям, в якому виокремлюються відповідні складові, зокрема – політична, правова й професійна соціалізація, оскільки йдеться про освітньо-професійне середовище коледжу як вищого професійного навчального закладу.

      По-третє, становлення громадянина в процесі громадянської соціалізації розгортається в певному культурно-освітньому просторовому вимірі й здійснюється цілісно на засадах єдності системного, особистісно-діяльнісного, культурологічного, контекстного, суб’єктного, компетентнісного й аксіологічного підходів з додержанням таких принципів: гуманізації та демократизації освітньо-виховного середовища, самореалізації суб’єктів взаємодії, інтеркультурності, толерантності, творчої самодіяльності (І. Бех, С. Бондар, М. Боришевський, П. Вербицька, І. Зязюн, О. Овчарук, О. Пометун та ін.).

      По-четверте, чільне місце в процесі громадянської соціалізації посідає громадянська освіта, спрямована на формування цілісної системи знань про права й обов’язки громадянина, соціально-політичний устрій, основи економіки, морально-етичні імперативи й цінності, історію та сучасність української держави. Особливий акцент ми робимо на трансляції набутих знань у досвід громадянської діяльності, тобто перетворення їх на актуально-дієвий фонд.

      По-п’яте, стратегічною метою громадянської соціалізації є формування свідомого й активного громадянина, життєдіяча, орієнтованого на саморозвиток в особистісному й професійному плані, розвиток демократичного громадянського суспільства в Україні, орієнтованого на потребу діяти компетентно й технологічно. Це вимагає розбудови вільного й самодіяльного культурно-освітнього середовища, в якому надано безліч можливостей для саморозвитку особистості молодої людини й набуття нею досвіду громадянської діяльності й поведінки.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.