У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Впровадження розроблених педагогічних умов у педагогічну систему коледжу

     

      Аналіз досліджень у галузі педагогічної психології, соціальної педагогіки та соціології дозволив нам визначити вихідні положення, методологічні принципи розуміння процесу громадянської соціалізації і розгортання формувального експерименту в контексті вирішення завдань дослідження, а саме: процес громадянської соціалізації студентської молоді в умовах розвивального освітньо-професійного середовища коледжу є, в першу черегу, процесом інтерналізації спеціального соціального знання щодо провідних категорій громадянської освіти, громадянських якостей особистості й вимог суспільства до громадянина, співвідношення отриманих знань із адекватною їм системою цінностей, бачення шляхів власного громадянського самовдосконалення; по-друге, суттєвими обставинами громадянської соціалізації крім об’єктивних умов виступають також і суб’єктивні – власна активність індивіда, його індивідуальні й біографічні особливості в якості досвіду й результату первинної громадянської соціалізації в межах загальноосвітньої школи. У контексті визначених вище об’єктивних педагогічних умов наголосимо також на ефективному впливі взаємодії молодої людини зі “значущими іншими”, зокрема викладачами ВНЗ та громадськими й суспільними діячами поза межами навчального закладу. По-третє, дієвими психолого-педагогічними механізмами громадянської соціалізації виступають інтерналізація і взаємна ідентифікація в процесі неперервної професійної і соціальної комунікації, в якому створюється мотивація участі в особистісно усвідомленій громадянській діяльності, формування ціннісних орієнтацій, самоактуалізація і самореалізація особистості у виконанні соціальної ролі громадянина через можливість залучення до громадянської діяльності різного характеру [101]. При цьому під громадянською діяльністю ми розуміємо цілеспрямовану активність, орієнтовану на розвиток в особистості громадянських якостей і цінностей, зумовлену наявністю психологічної готовності й соціально значущих мотивів.

      Експериментальне дослідження проводилося в три етапи. На першому – пошуково-теоретичному етапі (2004 – 2006 рр.) – здійснювався аналіз і узагальнення результатів наукових досліджень у галузі громадянського виховання, різних аспектів соціалізації особистості, професійної підготовки; вивчення досвіду громадянської соціалізації молоді в Україні та зарубіжних країнах (Росії, Німеччині, Польщі, Франції, Чехії та ін.), що дозволило уточнити провідні категорії досліджуваного феномену, методологічні засади й вихідні принципи, сформулювати гіпотезу дослідження, окреслити вектори обґрунтування ефективних педагогічних умов громадянської соціалізації студентів коледжу в поза навчальній діяльності. Другий етап – перетворювальний (2007 – 2009 рр.) присвячений обґрунтуванню педагогічних умов, розробці функціональної моделі формування громадянської компетентності як комплексного результату громадянської соціалізації в розвивальному освітньо-професійному середовищі коледжу та реалізації розроблених умов. На третьому – аналітично-узагальнюючому (2010 – 2011 рр.) – відбувався аналіз та інтерпретація отриманих результатів, визначення перспективних шляхів подальшої експериментальної роботи.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.