У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Аналіз ефективності впровадження розроблених педагогічних умов громадянської соціалізації студентів коледжу

     

      Подальша дослідна робота полягала в аналізі та обробці тих даних, які були отримані нами в ході формувального експерименту, що містив у собі теоретичну та теоретико-методологічну розробку та впровадження основних педагогічних умов громадянської соціалізації студентів коледжів, які були висвітлені нами у попередніх підрозділах дослідження (див. 2.1; 2.2). Перша умова потребувала розвитку громадянської компетентності в єдності навчальної та позанавчальної діяльності; друга мала на увазі використання інтерактивних соціально-комунікативних технологій, які сприятимуть формуванню громадянської компетенції, мотивації і досвіду активної громадянської діяльності студентської молоді; і, нарешті, третя була пов‘язана зі створенням розвивального освітньо-професійного середовища коледжу, орієнтованого не тільки на професійну, але й громадянську соціалізацію.

      Враховуючи те, що всі три вищеозначені умови тісно між собою пов’язані, переплітаються та в процесуальному плані мають бути реалізовані тільки в своїй єдності, то, безперечно, наступним кроком нашої дослідної роботи було встановлення взаємозв‘язку всіх елементів громадянської соціалізації в процесі організованої позанавчальної діяльності студентів коледжу на основі зроблених раніше теоретичних висновків і теоретико-методичних розробок, що й зумовило вибір основного методу дослідження на цьому етапі, яким став педагогічний експеримент. За часом експеримент тривав протягом семи років (2004 – 2011 р.р.), і умовно був поділений на три етапи, кожний із яких був детально описаний нами у відповідних підрозділах нашого дослідження (перший (пошуково-теоретичний): див. 1.3; другий (перетворювальний): див. 2.1; 2.2; третій (аналітично-узагальнюючий): див. 2.3.

      Результати проведеної дослідницько-експериментальної роботи, в ході якої постійно відбувалася діагностика процесу громадянської соціалізації (спостереження, опитування, анкетування, індивідуальні бесіди тощо), дозволяють простежити динаміку її рівня від початку експерименту до його завершення. Відповідно, метою третього, тобто контрольного, етапу була процедура експертної оцінки та самооцінки студентів, їх порівняльно-зіставний аналіз для виявлення динаміки рівнів громадянської соціалізації студентів коледжу в процесі позанавчальної діяльності в експериментальній і контрольній групах після завершення формувального експерименту.

      Основу проведення контрольного етапу складали розроблені нами раніше критерії та їх показники, які були описані в підрозділі 1.3. Результативність ефективності впровадження розроблених педагогічних умов визначалася на основі порівняння отриманих даних у ході констатувального та формувального експериментів дослідження на основі методик, які були використовувані на діагностичному етапі експериментальної роботи.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.