Рівні громадянської вихованості студентів педагогічних університетів
Визначення рівнів громадянської вихованості студентів педагогічних університетів здійснювалося у процесі констатувального експерименту. Педагогічною діагностикою були охоплені 553 студенти І – ІІ курсів педагогічного та психолого-природничого факультетів Рівненського державного гуманітарного університету та педагогічного факультету Волинського національного університету імені Лесі Українки.
Вибір методів дослідження зумовлювався метою і завданнями цього етапу дослідно-експериментальної роботи.
Мета полягала у визначенні рівнів громадянської вихованості студентів педагогічних університетів.
Завдання передбачали:
– визначення компонентів, критеріїв і показників громадянської вихованості студентів;
– розробку методичного інструментарію для проведення констатувального етапу експерименту;
– проведення педагогічної діагностики за допомогою дібраних методів;
– здійснення аналізу та узагальнення результатів констатувального етапу експерименту;
– визначення рівнів громадянської вихованості студентів педагогічних університетів.
Ґрунтуючись на аналізі наукової літератури, було визначено сутність громадянської вихованості студентів, під якою розуміли інтегративне особистісне утворення, що охоплює сукупність знань про зміст громадянськості, способи її прояву, позитивні їхні переживання, вміння і навички реалізовувати такі знання і ставлення у власній поведінці та діяльності.
Вся работа доступна по Ссылке