У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Експериментальна апробація моделі організації профільної та допрофільної підготовки в системі гімназійної освіти

     

      З майже п'ятнадцятирічного досвіду роботи колективу гімназії визріла досить успішна практична модель «Гімназія, як саморозвивальна освітня система» де:

      • гімназія – це заклад II-, III-ступенів навчання;

      • гімназійне навчання – це технологія поєднання сучасних, але реально доступних вчительству форм та методів роботи, адекватних як інтелектуальній еліті старшокласників, так і широкому колу школярів, котрі орієнтуються на професії науковоємного змісту.

      Гімназія щорічно працює з майже восьми сотнями школяроми, котрі обрали такі науково-ємні профільні предмети як математика, фізика, хімія, біологія, історія, правознавство, іноземна мова. При цьому кожен випуск з гімназії складає більш, ніж 100 випускників 11-х класів, кожен з випускників стає студентом вищого навчального закладу. Цей показник масовості в доповненні з наявною якістю навчальної підготовки гімназістів має ознаки унікальності для освітньої системи профільного навчання в масштабах України.

      Навчально-практична політика гімназії опирається на принцип «навчає один учитель, а атестують підготовку його учнів інші – незалежні експертні комісії» (спочатку колектив кафедри гімназії, потім приймальні комісії ВНЗ на основі результатів отриманих від Українського центру оцінювання).

      Організаційний ресурс

      Набір учнів до гімназії здійснюється за результатами комплексного письмового іспиту, що включає завдання з математики та англійської мови. Тривалість іспиту - 1 година. Роботи учнів зашифровуються.

      Профільна спеціалізація навчання передбачає, що кожен учень гімназії проходить підготовку за програмами поглибленого вивчання англійської мови починаючи з 1(5) класу. На рівні 4(8) класу організована до профільна підготовка. В таких класах починають поглиблено вивчати математику, історію. Це забезпечує конкретну область профорієнтації й одночасно широкі можливості у виборі майбутнього профілю на III ступені навчання. Розклад навчальної роботи системно поєднує:

      • Урочні заняття :

      - лекції та практичні заняття

      • Позаурочні заняття :

      - поточні консультації;

      - тематичні консультації (тематичні предметні «занурення»);

      - спецкурси й факультативи, які викладають, як учителі гімназії, так і викладачи державного університету;

      - підготовка курсових робіт (навчальна науково – дослідницька робота учнів).

      Режим роботи розподіляє, як стандартне навантаження навчального плану на щість навчальних днів у розкладі урочних занять, так і позаурочні заняття - до і після уроків. Урочні заняття проводяться навчальними парами. Навчальний день включає чотири пари.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.