У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Вимірювання творчих здібностей учнів (тест П. Торренса)

     

      Тест П. Торренса як один з відомих методів дослідження креативного мислення було створено у зв`язку з завданнями освіти [5]. Основними показниками тесту Торренса є фактори інтелекту, встановлені ще в дослідженнях Гілфорда, а саме: швидкість, гнучкість, оригінальність, точність.

      Існують вербальна, фігурна та словесно-звукова форми тесту Торренса. Вербальна форма містить такі завдання:

      - написати всі питання, на які досліджуваний хотів би одержати відповіді, щоб зрозуміти, що скоїлося;

      - перелічити можливі причини зображених ситуацій;

      - перелічити можливі наслідки зображеної ситуації;

      - продемонструвати в грі способи використання дітьми якоїсь іграшки;

      - перелічити способи незвичного використання звичних предметів;

      - відповісти на незвичні питання з приводу одного й того ж предмету.

      Після виконання завдань підраховується сумарний показник легкості, гнучкості, оригінальності.

      Фігурна форма тесту Торренса у меншій мірі залежить від національних, культурних та соціальних відмінностей та складається з трьох субтестів:

      1. “Зроби малюнок” – тест, в якому досліджуваний має використати певний елемент як “відправний пункт” при малюванні незвичного малюнку, що зображає цікаву історію. Цей елемент – контур, зроблений з кольорового паперу (в формі краплі чи боба), – має бути істотною частиною придуманого малюнку. В інструкції підкреслюється необхідіність придумати саме такий малюнок, який ніхто більше не зможе придумати і доповнити. 2. “Завершення малюнків” – тест, зміст якого зрозуміло вже з його назви. Щоб зробити насправді оригінальну відповідь, досліджуваний повинен контролювати цілком природне прагнення завершити фігуру простим і легким способом та гальмувати його задоволення. Кожна завершена фігура (а всього їх 10) оцінюється за оригінальністю та творчою розробкою ідей. Кількість виконаних завдань визначає показник швидкості, а міра різноманітності відповідей – гнучкість мислення.

      3. “Фігури, які повторюються”. Стимульним матеріалом цього субтесту є 30 пар паралельних ліній або 40 кругів. Таке повторення одного й того ж елементу дозволяє перевірити здатність досліджуваного до створення багатьох різноманітних асоціацій. В завданні стимулюються всі характеристики дивергентного мислення: швидкість (стимулюється інструкцією придумати як можна більше предметів та малюнків); гнучкість (треба зробити їх більш різноманітними); оригінальність (бажано придумати такі малюнки, які ніхто більше не зміг би придумати); точність (інструкцією передбачена деталізація відповідей, тобто необхідінсть дати як можна больше ідей в кожному малюнку).

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.