Вивчення наочно-образної пам`яті (Методика “КНОП-1”)
Відомо, що пам`ять є однією із основних умов розвитку високоінтелектуальної людини. Тому вчитель повинен не тільки знати та враховувати індивідуальні особливості пам`яті учнів при організації навчального процесу, але й сприяти цілеспрямованому розвитку їх мненічних здібностей.
Саме тому дві останні методики призначені для вивчення особливостей пам`яті учнів.
Для вивчення короткочасної наочно-образної пам`яті за допомогою методики “КНОП-1” досліджуваним по черзі пропонується 15 нескладних малюнків, кожен з яких розташован на 16 квадратах та містить в окремих клітинах 4 крапки та 3 лінії, якими ці крапки об`єднані між собою.
Учні повинні через 3 секунди після пред`явлення кожного малюнку намалювати його на своєму бланку у відповідному квадраті. За кожне правильне розташування крапок та ліній нараховується 1 бал. Максимально можлива кількість балів – 105.
При оцінюванні результатів виконання методики “КНОП-1” підраховується коефіцієнт наочно-образної пам`яті, що є відношенням кількості отриманих балів до максимально можливой кількості балів.
Методика була використана нами в традиційному варіанті.
Вся работа доступна по Ссылке