У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Вивчення короткочасної наочно-образної та слухової пам`яті

     

      Результати вивчення рівню розвитку короткочасної наочно-образної та слухової пам`яті учнів 10-х класів за допомогою методик “КНОП-1” та “Оперативна пам`ять” представлено в табл. 9-10.

      Середні значення коефіцієнту наочно-образної пам`яті складають:

      - у хлопчиків 10-в класу – 0,6578;

      - у дівчаток 10-в класу – 0,7109;

      - у хлопчиків 10-г класу – 0,7294;

      - у дівчаток 10-г класу – 0,5883;

      - у учнів 10-в класу в цілому – 0,6755;

      - у учнів 10-г класу в цілому – 0,6965.

      Як бачимо, серед учнів економічного класу більш високі показники рівню розвитку наочно-образної пам`яті отримали дівчата, а серед учнів екологічного класу – хлопці. В цілому ж наочно-образна пам`ять є краще розвиненою у учнів екологічного класу, що частково співвідноситься з результатами, що були отримані за “Тестом квадратів”.

      Середні показники розвитку оперативної слухової пам`яті на цифри та безглузді склади складають відповідно:

      - у хлопчиків 10-в класу – 2,85 та 3,15;

      - у дівчаток 10-в класу – 4,2 та 3,5;

      - у хлопчиків 10-г класу – 3,22 та 2,78;

      - у дівчаток 10-г класу – 4,0 та 3,57;

      - у учнів 10-в класу в цілому – 3,3 та 3,27;

      - у учнів 10-г класу в цілому – 3,4 та 2,93.

      Як бачимо, рівень розвитку оперативної слухової пам`яті взагалі вищий у учнів жіночої статі; при цьому у дівчат слухова короткочасна пам`ять на цифри є більш розвиненою, ніж слухова короткочасна пам`ять на безглузді склади. У учнів же чоловічої статі такої чіткої закономірності немає: у хлопчиків з економічного класу більш розвиненою є короткочасна слухова пам`ять на безглузді склади, а у хлопчиків з екологічного класу – на цифри.

     Пояснити це достатньо парадоксальне явище можна, на наш погляд, тим, що учні економічного класу на утримання в пам`яті вербального стимульного матеріалу повинні затрачувати більші зусилля, ніж на запам`ятовування цифр, і тому змушені бути більш уважними, зосередженими, зібраними саме тоді, коли працюють з ним, а всі ці параметри сприяють кращому протіканню процесів запам`ятовування та відтворення. Учні ж, які навчаються в екологічному класі, мають протилежну ситуацію.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.