У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Рекомендації щодо розвитку креативності учнів в процесі учбових занять в альтернативних навчальних закладах

     

      Вправи на розвиток креативності та пізнавальних процесів учнів можуть і повинні бути обов`язковою складовою учбових занять в альтернативних навчальних закладах. Іх розробку здійснює представник психологічної служби, який також повинен слідкувати за втіленням запропонованої програми та налавати вчителям-предметникам необхідну консультативну та методичну допомогу.

      Психологи дуже багато увани приділяють процесу рішення задач, проблемному навчанню. Проблемний підхід до навчання школярів безвідносно до рівню їх інтелектуального розвитку представлено і в відомих роботах О. Матюшкіна.

      Коли мова йде про рішення задач, найчастіше мають на увазі загальний підхід до розвитку вміння міркувати, що включає вміння виявити проблему, проаналізувати різні варіанти її вирішення, оцінити достоїнства та недоліки кожного варіанту, узагальнити все, що знайдене і т.д. Розвиток цих вмінь пов`язано як з дослідницькими вміннями, так і з вміннями критично мислити. Саме про розвиток цих вмінь йдеться далі.

      Наведемо деякі приклади вправ, що їх можуть використовувати в своїй практичній діяльності вчитель та психолог.

      1) Протягом 5 хвилин написати або розповісти все, що можна, про будь-який предмет, що його запропонівав викладач (природно, що цей предмет може мати безпосереднє відношення до наступної професійної діяльності учня альтернативного закладу освіти). Якщо вправа виконується в усній формі, можна запропонівати учням говорити кожному по одному реченню так, щоб утворилася складна доповідь.

      2) Придумати розповідь (індивідуально або в групі), героями якої повинні бути предмети, які безпосередньо знаходяться перед учнями або названі вчителем (написані на дошці). Час обмежений. Оцінюється оригінальність ідей, логічність, цільність, образність і т.д. 3) Скласти як можна більше різноманітних речень з обов`язковим використанням 2-5 слів, що названі вчителем (рекомендується надавати слова, що дуже мало пов`язані між собою, наприклад, “верблюд” – “газета”).

      4) Назвати по черзі всі можливі засоби виконання якойсь діії, використання якогось предмету і т.п.

      5) Скласти або впізнати анаграми (можливо використання професійної лексики).

      6) Скласти розповідь, починаючи з останнього речення (кожний учень по черзі говорить власне речення); проаналізувати з точки зору оригінальності, логічності, урахування інтересів інших і т.д.

      7) Описати всі можливі наслідки гіпотетичної ситуації.

      8) Скласти або вирішити силогізм (бажано використання професійної лексики).

      9) Надати як можна більше визначень до якогось предмету (бажано використання професійної лексики).

      10) Скласти зображення з геометричних фігур.

      11) Знайти спільне в не зв`язаних між собою предметах, істотах, явищах (наприклад, “крейда” та “морозиво”).

      12) Назвати предмети, до яких можна примінити певне визначення (наприклад, “прозорий”, “сильний”).

      13) За обмежену кількість часу написати як можна більше слів, що відносяться до певної теми (наприклад, “космос”, “транспорт”).

      14) За обмежений час систематизувати предмети за ознакою форми, розміру, кольору,

     смаку і т.д. Назвати за каждою ознакою як можна більше груп.

      15) Придумати як можна більше запитань про певний предмет.

      16) Піктограми.

      17) Закінчити числовий ряд.

      18) Всі слова речення, крім службових, замінити синонімами.

      19) Надати варіанти незвичного використанні звичного предмету.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.