У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Діагностика рівня інтелекту (методика «Шкільний тест розумового розвитку”)

     

      Шкільний тест розумового розвитку (ШТРР) було розроблено вченими Науково-дослідного інституту Загальної та педагогічної психології АПН СРСР та призначено для діагностики розумового розвитку учнів підліткового та юнацького віку. Тест містить 6 субтестів: “Поінформованість” (2 субтесту), “Аналогії”, “Класифікації”, “Узагальнення”, “Числові ряди”. Тест має дві еквівалентні форми А та Б.

      При виконанні тесту психолог повинен суворо додержуватись інструкцій, контролювати час виконання субтестів (за допомогою секундоміра), не допомагати досліджуваним при виконанні завдань.

      Перед проведенням дослідження психолог пояснює його мету та формує у дітей відповідний настрій. Для цього він звертається до них з такими словами:

      “Зараз вам будуть запропоновані завдання, які призначені для того, щоб визначити ваше вміння міркувати, порівнювати предмети та явища оточуючого світу, знаходити в них спільне та різне. Ці завдання відрізняються від того, що вам приходиться робити на уроках.

      Для виконання завдань вам потрібні ручки та бланки, що ми вам зараз роздамо. Ви будите виконувати різні набори завдань. Перед початком пред`явлення кожного надається опис цього типу завдань та на прикладах пояснюється засіб їх вирішення. На виконання кожного набору завдань відводиться обмежений час. Починати та закінчувати роботу потрібно за нашою командою. Всі завдання потрібно вирішувати суворо за порядком. Не треба затримуватися дуже довго на якомусь одному завданні. Старайтеся працювати швидко та без помилок.”

      Після такої інструкції психолог роздає тестові бланки та пропонує досліджуваним заповнити графи, де повинні бути статистичні дані. Потім він просить досліджуваних відкласти річки убік та уважно його вислухати. Він читає інструкцію та розбирає приклади першого субтесту. Якщо у досліджуваних виникають якісь питання, то для того, щоб умови тестування були завжди однаковими, при відповіді на них психолог ще раз читає відповідний текст інструкції. Потім дається вказівка перевернути сторінку та почати виконувати завдання. Експериментатор при цьому непомітно включає секундомір (щоб не фіксувати на цьому увагу досліджуваних та не викликати у них почуття напруги). Коли час, відведений на виконання першого субтесту, закінчується, експериментатор перериває роботу досліджуваних, пропонує їм покласти ручки та починає читати інструкцію до наступного субтесту.

      В ході проведення тестування необхідно контролювати правильність виконання досліджуваними вимог експериментатору.

      При обробці результатів тестування підраховуються індивідуальні показники за кожним набором завдань та проводиться якісний аналіз отриманих результатів.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.