У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


ІНТЕРНЕТ-ЗАЛЕЖНІСТЬ В ПІДЛІТКОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ

     

      В даний час спектр агресивних і насильницьких дій неповнолітніх украй широкий. Разом з традиційними формами насильства все більш значну роль починають грати сучасні технології, що створюють нові індустріальні напрями і, як наслідок, нові аспекти самореалізації для підлітків. До подібних абсолютно нових форм поведінки, обумовленої впровадженням нових технологій, відносяться електронна комерція і електронна злочинність, яким також нерідко властивий елемент насильства. Розглянемо одну з найважливіших нових форм аномальної поведінки, властивої практично тільки підліткам, - інтернет-залежність.

      Ми не ставимо перед собою мети повністю освітити роль окремих чинників у формуванні інтернет-залежності у підлітків і вичерпним чином охарактеризувати варіанти і форми цього явища. Це, скоріше, спроба осмислити ряд положень і намітити основні напрями майбутньої роботи.

      Ознаки інтернет-залежності - безконтрольність використання інтернет-мережі, значна стресова дія, зв'язаність з фінансовими проблемами, соціальні і освітні труднощі і ін. Виникають питання: чи є Інтернет якісно іншою формою взаємодії підлітка з навколишнім середовищем, і, якщо так, які патологічні варіанти можуть при цьому виникнути, і чи є способи запобігти їм?

      Зупинимося на чинниках, що привертають, на наш погляд, до інтернет-залежності, і спробуємо проаналізувати деякі варіанти її реалізації.

      Нечисленні дослідження в області інтернет-залежності намічають цілі і завдання, що стоять перед дослідниками, що зіткнулися з новою проблемою. У одному дослідники одностайні: інтернет-залежність є проблемою майже виключно осіб молодого віку. Інформаційні ресурси, доступні користувачам інтернету, справді безмежні. Кожен користувач може знайти для себе в мережі необхідну йому інформацію, представлену в будь-якій з технічно існуючих форм, - текстовому, аудио- і відеоформатах. Інформація може носити суто приватний, науковий, суспільний характер.

      Одній з основних проблем отримання інформації в Інтернеті (як і в інших інформаційних системах) є можливість оцінки користувачем достовірності отримуваної інформації. Це особливо важливо, оскільки у більшості джерел інформації в мережі немає поки тієї репутації, яка склалася у офіційних джерел (газет, телебачення, видавництв, радіоканалів) за довгий період їх існування.

      Безперечною гідністю мережі є потенційна можливість кожного користувача розміщувати і робити доступною для необмеженого числа інших користувачів власну інформацію. Мережа є, напевно, найдемократичнішим засобом масової інформації, що не вимагає ніяких капіталовкладень і доступним кожному.

      Ще однією гідністю інформаційних ресурсів мережі є можливість зворотного зв'язку між користувачем і суб'єктом, що надав інформацію.

      Таким чином, користувачеві надається можливість заявити про себе, повідомити відвідувачів свого ресурсу необхідні, із його точки зору, відомості приватного, рекламний-комерційного, суспільного характеру.

      Багато хто з цих чинників не є самі по собі передумовами до інтернет-залежності, але, діючи в сукупності один з одним і - головне - з особою користувача, вони здатні провокувати формування інтернет-залежності.

      З одного боку, легкість доступу до інтернет-ресурсів є визначальним чинником зростання інтернет-комерції і, як наслідок, доступності її для широких шарів користувачів. Це робить Інтернет особливо привабливим для молодих користувачів, включаючи користувачів підліткового віку, забезпечуючи, у вузькому сенсі цього слова, їх соціалізацію, а нерідко - професійне, кар'єрне і матеріальне зростання. З іншого боку, обмеженість сфери діяльності мережею несе негативне навантаження.

      Як і будь-яка сфера діяльності, що включає професійні і приватні інтереси, Інтернет є своєрідним середовищем функціонування підлітка, що володіє своїми законами формування внутрішніх відносин і власним унікальним набором чинників, що впливають на особу.

      На сучасному етапі розвитку представляється можливим говорити про формування інтернет-субкультури, що володіє практично повним набором необхідних ознак: власним сленгом, внутрішньою ієрархією, набором сталих ідей, складових світоглядну позицію членів субкультури, певними етичними нормами, достатньою кількістю формальних і неформальних лідерів, що формують навколо себе стійкі співтовариства користувачів, що здійснюють ідейне предводітельство.

      Як всяка субкультура, Інтернет об'єднує великі групи підлітків, формує круг інтересів і спілкування, стимулює розвиток міжособових відносин і має свої позитивні і негативні чинники впливу на індивідуальну сферу психічної діяльності своїх членів.

      Серед негативних чинників впливу інтернет-культури на особу необхідно назвати що в першу чергу деперсоніфікує і метаперсонофікує дія, перенесення полюса комунікативної активності з реальних умов соціуму в мережу, аутізацию. Мабуть, саме дані чинники є такими, що ведуть у формуванні передумов до інтернет-залежності.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.