У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Методичні рекомендації щодо преміювання робітників у підрозділі підприємства

     

      Аналіз системи управління персоналом на АТЗТ «Червоний Жовтень» дозволив виявити певні недоліки у її організації, головний з яких полягає у тому, що на підприємстві відсутня будь-яка стратегія мотиваційного управління. З огляду на це, можна зробити висновок про існування об’єктивної необхідності у розробці та впровадженні дієвих мотиваційних систем, які б забезпечували оплату праці кожного працівника відповідно до її кількості, якості та результатів, вартості послуг робочої сили на ринку праці, і одночасне досягнення роботодавцем у процесі виробництва такого результату, що дозволив би йому відшкодувати витрати, отримати прибуток і закріпити свої позиції на ринку.

      У сучасних ринкових умовах стабільний економічний розвиток підприємства значною мірою залежить від ефективної діяльності персоналу, від умілого використання його професійного й інтелектуального потенціалу. Людина є найважливішим елементом виробничого процесу на будь-якому підприємстві і тією основою, на якій можливе досягнення ринкового успіху. Однак, на відміну від устаткування і капіталу, людина не буде приносити віддачу доти, доки не знайде для своєї діяльності особистої суб'єктивної мотивації. Отже, вплив на неї повинен бути опосередкованим і відповідати її внутрішнім бажанням та потребам.

      Передумовою формування у свідомості людини бажання продуктивно працювати є правильно сконструйована система мотивації і, насамперед, мотивації матеріальної. Ефективна, прибуткова робота підприємства повинна забезпечувати одержання кожним працівником певної винагороди, за допомогою якої формується почуття приналежності до підприємства й активна зацікавленість у його розвитку.

      Система преміювання, яка застосовується на даний час на досліджуваному підприємстві, на наш погляд, не дає можливості робітникам задовольнити свої особисті потреби, прямо не залежить від його ставлення до роботи, трудової активності і результатів праці. Дослідження системи преміювання робітників відділу маркетингу виявило застосування керівництвом АТЗТ «Червоний Жовтень» таких умов преміювання: за умови виконання відділом встановленого плану усі робітники отримують однакову премію у розмірі 20% від посадового окладу, відповідно, у разі не виконання плану премія не отримується, незалежно від того, наскільки ефективною була праця кожного окремого робітника та наскільки високими досягнуті результати.

      Подібну систему преміювання не можна назвати дієвою та справедливою, адже, якщо працівники, незважаючи на свій внесок у роботу, одержують однакову за розміром (високу чи низьку) премію або не одержують її взагалі, то це знижує чи навіть ліквідує мотивацію до праці. Таким чином, при нарахуванні премії працівникам підприємства виникає необхідність у розробці правил її розподілу між конкретними виконавцями відповідно до досягнутих індивідуальних результатів праці.

      При нарахуванні премії необхідно в комплексі враховувати особливості індивідуальної праці робітника, визначені на основі його оцінки, а також наявність прибутку в підприємства.

      Систематична оцінка праці персоналу, що складає ядро мотивації трудової діяльності працівників і забезпечує зацікавлене досягнення поставлених цілей, дозволяє виявити слабкі місця в діяльності підприємства і зацікавити самих працівників у виправленні ситуації, що склалася.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.