Напрями удосконалення дистанційних форм обслуговування клієнтів банками України
Аналіз діяльності на ринку сучасних фінансових послуг провідних банків світу дає можливість зробити висновок, що стратегічним інструментом, який сприяє їхньому закріпленню в секторі банківських послуг і дає змогу з мінімальними інвестиціями створювати нові фінансові продукти для виходу на нові сегменти фінансового ринку, є Інтернет – технології. Банкам України для виходу на нові ринки фінансових Інтернет – послуг і зайняття на них провідних позицій, на нашу думку, необхідно розробити і реалізувати стратегію освоєння нового каналу фінансового обслуговування. В основу цієї стратегії необхідно покласти розробку та поступове впровадження комплексних проектів, серед яких, за функціональними ознаками та клієнтською спрямованістю, потрібно виділити три взаємопов’язаних групи проектів:
1. створення корпоративної інформаційно – довідкової системи, розміщення її в Інтернеті на спеціалізованому web – сервері банку та поступовий розвиток до рівня своєрідного «супермаркету» фінансових Інтернет – послуг;
2. розробка підсистеми Інтернет – банкінгу та її інтеграція в корпоративну систему платежів банку;
3. розробка і впровадження систем електронного бізнесу та поступове залучення до участі в них клієнтів банку.
4. З метою досягнення високого рівня фінансового обслуговування клієнтів програмно – технологічні комплекси повинні забезпечувати
5. необхідний рівень обліку та аналізу операційної діяльності;
6. ефективне управління фінансовими потоками;
7. оптимальну продуктивність і надійність систем та можливість їх раціонального масштабування у міру нарощування переліку задач та числа клієнтів;
8. високий рівень захисту даних і трансакцій;
9. можливість стандартизації та сертифікації проектів НБУ, СБУ та міжнародними платіжними системами;
10. розробку та супроводження проектів за допомогою спеціального інструментарію;
11. можливість інтеграції та інформаційної взаємодії з уже існуючими проектами банку та його клієнтів.
Вся работа доступна по Ссылке