У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Загальна характеристика ситуації пізнавального розвитку старшокласників

     

      У старших класах школи розвиток пізнавальних процесів дітей досягає такого рівня, що вони виявляються практично готовими до виконання усіх видів роботи дорослої людини, включаючи самі складні. Пізнавальні процеси школярів одержують такі якості, що роблять їх досконалими і гнучкими, причому розвиток засобів пізнання декілька випереджає власно особистісний розвиток учнів.

      У підлітковому та юнацькому віці активно йде процес пізнавального розвитку. Підлітки і юнаки вже можуть мислити логічно, займатися теоретичними міркуваннями і самоаналізом. Вони достатньо вільно міркують на моральні, політичні й інші теми, вони можуть робити загальні висновки на основі приватних посилок, і навпаки, переходити до приватних висновків на базі загальних посилок, тобто в них розвинута спроможність до індукції і дедукції. Найважливіше інтелектуальне придбання старших підлітків - це уміння оперувати гіпотезами.

      До старшого шкільного віку діти засвоюють багато наукових понять, навчаються користуватися ними в процесі рішення різних задач. Це означає сформованість у них теоретичного або словесно-логічного мислення. Одночасно спостерігається інтелектуалізація всіх інших пізнавальних процесів.

      Особливо помітним у ці роки стає ріст свідомості і самосвідомості дітей, що подає собою істотне розширення сфери того, що усвідомлюється, і поглиблення знань про себе, про людей, про навколишній світ. Розвиток самосвідомості дитини знаходить своє вираження в зміні мотивації основних видів діяльності: навчання, спілкування і праці. Виникають нові види діяльності, змінюється ієрархія старих, починається нова стадія психічного розвитку.

      У цьому віці активно удосконалюється самоконтроль діяльності, приходячи спочатку контролем по результату або заданому зразку, а потім – процесуальним контролем, тобто спроможністю вибирати і вибірково контролювати будь-який момент або крок у діяльності. У старшому шкільному віці виробляється також прагнення до саморегуляції, що, зокрема, виявляється в тому, що старшокласники можуть тривалий час утримувати увагу на якомусь одному виді діяльності, переключати або розподіляти увагу між декількома діями, підтримувати досить високий темп роботи.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.