Загальні питання організації дослідження. Характеристика вибірки
Експериментальне дослідження особливостей організації самостійної роботи при вивченні математичних дисциплін старшокласниками, які навчаються в технікумі, складалося з декількох етапів.
На першому етапі було проведено психодіагностичне тестування уявлень студентів та викладачів технікуму про самостійну роботу, її мотиви та засоби; рівня розвитку пізнавальних процесів (мислення та пам’яті) та мотивації досягнень у старшокласників – студентів технікуму.
На другому етапі було складено рекомендації щодо організації самостійної роботи із старшокласниками, які навчаються в технікумі (зокрема – при оволодінні дисциплінами математичного циклу). Процес контролю за виконанням цих рекомендацій здійснювався на протязі 2001-2002 навчального року.
На третьому етапі було проведено повторне психодіагностичне вимірювання названих вище показників та порівняння отриманих результатів з результатами первинного тестування, що дозволило перевірити ефективність запропонованих рекомендацій та зробити висновок про доцільність їх використання в навчальному закладі.
В дослідженні взяли участь 40 старшокласників у віці 15-17 років, які навчаються в Харківському державному автотранспортному технікумі; серед них 10 юнаків, 30 дівчат.
Вся работа доступна по Ссылке