У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Наукові засади формування ринкової стратегії підприємств харчової промисловості

     

      Для дослідження напрямів удосконалення механізму формування комплексу маркетингу харчових підприємств необхідно визначити теоретичні, а потім і практичні аспекти даного процесу. Маркетингова діяльність будь-якого підприємства включає аналітичну (передвиробничу) функцію; стратегічну функцію (STP-маркетинг – сегментування, виділення цільового ринку та позиціонування); комерційну (тактичну, операційну) функцію, що полягає у впливі на ринок і споживачів відповідно до результатів досліджень, а також контрольну функцію оцінки виробничо-комерційної діяльності підприємства на базі здійснення маркетингових заходів. Після виконання аналітичних заходів і функцій з вибору споживчої цільової групи необхідно приступити до розробки маркетингового посилання цільовій групі. Це посилання називають комплексом маркетингу, що являє собою “матеріальне” втілення вимог і уподобань покупців у конкретному товарі з обґрунтованою ціною, що продається в необхідному для цільової групи місці з використанням відповідних підрозділів і методів торгівлі, а також із застосуванням оригінальних для виділеної цільової групи методів стимулювання збуту даного товару. Комплекс (від латинського complexus – зв’язок, сполучення) – це сукупність, сполучення предметів, дій, явищ або властивостей, що складають єдине ціле [1]. За Ф. Котлером “комплекс маркетингу – набір змінних факторів маркетингу, що піддаються контролю, сукупність яких фірма використовує в прагненні викликати бажану відповідну реакцію з боку цільового ринку”. Він називає також процес розробки комплексу маркетингу плануванням маркетингової програми [43, с. 287].

      В табл. 1.1 представлені визначення комплексу маркетингу.

      Як правило, об’єкти маркетингового аналізу ринку, споживачів, конкурентів,

      факторів маркетингового середовища маркетолог змінити не може. В ході маркетингової діяльності необхідно досліджувати елементи ринку, визначити рівень їхнього впливу на маркетингову діяльність підприємства та використовувати в практичній діяльності рекомендації проведеного аналізу.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.