Оцінка ефективності реконструкції збиткової інфраструктури Південної залізниці
З попереднього пункту видно, що проблема неефективної інфраструктури або малодіяльних ділянок існує в усьому світі. Ця проблема не обійшла й Україну. Керуючись світовим досвідом у вирішенні цієї проблеми, розроблено шляхи реконструкції малодіяльних ділянок. Один із шляхів – це організація ефективних залізничних перевезень на малодіяльних ділянках, інший – це організація перевезень безрейковими видами транспорту.
На Південній залізниці 12 малодіяльних ділянок (табл. 6.30), для реконструкції яких може бути застосований такий шлях, як організація перевезень безрейковими видами транспорту. Мета цієї організації перевезень безрейковими видами полягає в тому, щоб на малодіяльній ділянці зняти рейко- шпальну решітку і покласти шосейну дорогу, по якій будуть пересуватися безрейкові види транспорту і перевозити вантажі та пасажирів, що повинно бути більш ефективним і рентабельним, ніж наявність залізничних колій на цих ділянках.
Вся работа доступна по Ссылке