У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Конкурентоспроможність продукції в системі чинників інноваційного розвитку садівництва

     

      Розвиток товарного виробництва відбувається під впливом дії економічних законів. Об’єктивним процесом та зовнішнім примусовим чинником для виробників сільськогосподарської продукції, що не лише збалансовує попит і пропозицію, а й слугує рушієм прискорення впровадження досягнень науково-технічного прогресу, нових форм організації праці, підвищення рівня продуктивності праці, зростання обсягів виробництва, якісних характеристик продукції виступає конкуренція.

      У сучасних умовах росту інтернаціоналізації виробництва, підвищення відкритості національних економік, розвитку міжнародної економічної інтеграції, поглиблення всього спектру глобалізаційних процесів ніхто не стане заперечувати існування стійкої тенденції до посилення конкуренції. Міжнародна конкуренція, глобалізація ринків, масштабне проникнення на вітчизняний ринок іноземних товарів переводять проблему забезпечення конкурентоспроможності підприємства в розряд пріоритетних завдань, успішне вирішення яких забезпечить виживання та розвиток суб’єктів господарювання в новому середовищі [65, c.250].

      Форми конкуренції передбачають внутрішньогалузеву, міжгалузеву та вільну конкуренцію, що зумовлює розвиток концентрації та централізації виробництва і капіталу. В сучасних умовах конкуренція існує між монополістичними об’єднаннями, всередині них, а також між підприємствами немонополізованого сектора економіки та різних форм власності. Для підприємств агропромислового комплексу характерною є форма конкуренції, що виражається в економічному суперництві між великою кількістю дрібних та середніх підприємств, які виробляють однорідну продукцію, мають рівний доступ до інформації, абсолютну мобільність матеріальних, трудових та фінансових ресурсів.

      Внутрішньогалузева конкуренція – це суперництво між підприємствами, зайнятими виробництвом і реалізацією однакової (плодоягідної) продукції, тобто відносяться до однієї галузі. Для того, щоб завоювати ринок і стимулювати споживача до придбання продукції, підприємство повинно продавати її за більш низькими цінами. Це можливо тільки при зниженні витрат виробництва та реалізації продукції, що досягається за рахунок удосконалення техніки, технологій та організації садівництва. Не менш важливим засобом є використання прийомів нецінової конкуренції (контроль якості продукції, пакування, реклама та ін.) В результаті внутрішньогалузевої конкуренції слабкі, технічно відсталі садівничі підприємства з високими витратами виробництва поступово витісняються з ринку.

      Властивість ринку, що характеризує досконалу конкуренцію забезпечує нівелювання впливу окремих його учасників на ситуацію щодо формування ринкових цін. При цьому основними характеристиками становища на ринку є: нелімітованість учасників ринку; їх максимальна поінформованість про кон’юнктурну ситуацію на ньому; спорідненість продукції, вільне входження та вихід виробника нової продукції.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.