У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Концепція управління товарооборотом підприємств роздрібної торгівлі

     

      Управління – складна багатовимірна категорія, яка характеризується багатьма аспектами. В залежності від конкретного аспекту розгляду цієї категорії окремими дослідниками дається її різноманітне визначення. Узагальнюючи існуючі підходи встановлено, що сучасна наукова парадигма виділяє наступні основні аспекти розгляду категорії «управління» [72, 73]:

      • управління як вид практичної діяльності;

      • управління як наука;

      • управління як мистецтво;

      • управління як функція системи;

      • управління як орган чи апарат;

      • управління як соціальний інститут сучасного суспільства.

      Сучасна управлінська парадигма розглядає управління будь-якого виду як систему управлінських дій (розробки і реалізації управлінських рішень), яка спирається на відповідні концепції, принципи та методи. Найбільш узагальнено сутність цієї парадигми сформульована в роботі авторів підручника «Управление организацией» (під ред. А.Г. Поршнєва, З.П. Румянцевої та Н.А. Саломатіна), в якому управління як система управлінських дій «має спиратись на концепції, теорії, принципи, форми та методи, що лежать в його основі. Такий підхід дозволяє поєднати науку та мистецтво управління в єдиний процес, що потребує не тільки постійного поповнення наукових знань, а й розвитку особистих якостей менеджерів, їх здатності використовувати знання в практичній роботі» [74, с.14-15].

      Як і будь-який інший, механізм управління товарооборотом убудований у загальногосподарську систему, і є її складовою частиною [75]. Місце управління товарооборотом в загальній системі управління діяльністю підприємства роздрібної торгівлі показано на рис. 2.1.

      Формування теоретичних положень управління товарооборотом підприємства роздрібної торгівлі як функціональної складової торговельного менеджменту має базуватися на використанні загальної методології науки управління, що включає онтологічні (вчення про буття), аксіологічні (ціннісні), гносеологічні (пізнавальні), праксеологічні (практичні) аспекти наукового пізнання, які, по суті, становлять філософську основу теорії управління. Таким чином, філософія управління слугує методологічною основою для розробки концепції управління товарооборотом підприємств роздрібної торгівлі. Онтологія (від грецької ontos (суще) і logos (слово, поняття, вчення) - вчення про буття; розділ філософії, що вивчає фундаментальні принципи буття) управління товарооборотом підприємств роздрібної торгівлі являє собою сукупність термінів і взаємозалежних визначень, що відносяться до даної предметної області та виконують нормативну функцію. Саме онтологія формує найбільш загальне уявлення про об'єкт дослідження, фіксує категоріальний апарат концепції [77, с.61]. Онтологія управління товарооборотом підприємств роздрібної торгівлі, на нашу думку, має базуватися на уточненому визначенні категорії «товарооборот» та ключових категоріях управління (процеси, ресурси, результат, механізм, управління).

      Філософська основа управління як виду діяльності обумовлює діяльнісний підхід до аналізу процесу управління, що передбачає виокремлення і дослідження наступних елементів: об’єкт управління, суб’єкт управління, цілі та задачі управління, методів, форм і засобів управління, соціальних форм організації діяльності, або її інституціональних форм [73].

      Теоретико-методологічним підґрунтям у розробленні концепції управління товарооборотом підприємств роздрібної торгівлі слугуватиме системний підхід [78].

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.