У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Процесно-потоковий підхід в управлінні товарооборотом підприємств роздрібної торгівлі

     

      Нестабільність та динамічність зовнішнього середовища підприємств роздрібної торгівлі вимагає нових концептуальних рішень у сфері стратегічного розвитку, високого ступеня диверсифікації торговельних послуг, постійного оновлення асортименту у відповідності до зміни запитів покупців, пошуку нових засобів диференціації торговельного бізнесу. В умовах глобалізації світової економіки, її переорієнтації на ринок споживачів і стрімкого розвитку сфери послуг особливої актуальності набуло процесно-орієнтоване управління господарськими та іншими суспільними структурами. Його використання істотно покращує співвідношення «якість-ціна», підвищуючи тим самим конкурентоспроможність цих структур і їх товарів (продукції, робіт та послуг).

      Згідно ДСТУ ISO 9000:2007 «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів» (п. 2.4) «будь-яку роботу або сукупність робіт, для яких використовують ресурси, щоб перетворити входи на виходи, можна розглядати як процес. Для ефективного функціонування підприємствам потрібно визначати численні взаємопов'язані та взаємодійні процеси та керувати ними. Часто вихід одного процесу безпосередньо є входом наступного процесу. Систематичне визначення процесів і особливо їх взаємодій на підприємстві та керування ними називають «процесним підходом» [96].

      Процесний підхід полягає у поділі процесу управління на підпроцеси та втручання в кожен із підпроцесів з метою забезпечення ефективності, результативності та якості управління. Процеси як елемент об’єкту системи управління представляють собою сукупність дій (операцій), якими суб’єкт системи управління впливає на її об’єкт з метою отримання запланованих результатів.

      Систему процесів підприємства роздрібної торгівлі можна представити як п’ятирівневу модель, в якій на перших трьох рівнях через відповідні процеси відбувається перетворення задіяних ресурсів у результат (товарооборот), а на четвертому та п’ятому рівнях у процесах управління відбувається перетворення інформації (рис. 2.9).

      Управління процесом має на увазі насамперед управління витратами на цей процес. Ця діяльність спрямована на досягнення встановленої цілі, яка має кількісно виражений результат. Тому для реалізації процесного підходу організаційна система повинна переорієнтуватися з функціонального управління на управління результатами, сукупність яких повинна забезпечити підвищення ефективності системи і конкурентоспроможності підприємства [98, с.11].

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.