У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Напрямки підвищення ефективності соціалізації малого підприємництва

     

      Мале підприємництво це важливий елемент ринкової системи господарювання, що істотно впливає на структурну перебудову економіки країни, сприяє економії і раціональному використанню ресурсів, створює сприятливе середовище для розвитку конкуренції, забезпечує сильнодіючі стимули до інноваційних процесів та високоефективної праці.

      Соціалізація малого підприємництва представляє перехід від одномірної шкали цінностей, що визначається виключно критерієм ринкової раціональності (умови праці, підготовка і перепідготовка кадрів, пенсійне забезпечення) до багатомірної шкали, що враховує економічні, соціальні, екологічні та етичні аспекти його діяльності. Цей процес протікає в руслі загальної тенденції соціалізації економічного розвитку. Створюючи передумови для сталого розвитку, соціально відповідальна поведінка в довгостроковій перспективі здатна давати відчутні економічні вигоди як окремій бізнес-структурі, так і економіці в цілому [45].

      Умови, що склалися сьогодні, змушують малі підприємства наближатися до вирішення проблем громадськості, до соціальних потреб суспільства. Підприємництво і суспільство пов’язані між собою: підприємництво є невід’ємною частиною суспільства, а будь-яка соціальна проблема має під собою економічне підґрунтя. Суспільство впливає на ефективність функціонування підприємництва якістю робочої сили, стабільними умовами праці. Добробут населення сприяє розвитку підприємництва і стимулює його соціалізацію [59]. Успішний розвиток малого підприємництва забезпечує робочі місця, інвестує виробництво товарів та послуг, сплачує податки і, у кінцевому результаті призводить до підйому економіки. Таким чином, підприємці все більше замислюються про взаємозв`язок між своєю діяльністю і тим як цю діяльність сприймає суспільство [56].

      В умовах економічного розвитку країни усе частіше виникає проблема необхідності соціалізації малого підприємництва. Якщо цей процес розглядати в довгостроковому періоді, можливо стверджувати, що він обов'язково вплине на збільшення потенціалу економічного успіху підприємства, встановить високий рівень довіри не тільки з боку партнерів у бізнесі, але й з боку громади, в інституціональному середовищі, на якому функціонує підприємство, а згодом призведе до економічного підйому країни. Основою цього процесу повинні стати закон і державне регулювання [90].

      Разом з тим, багато питань, пов’язаних зі створенням умов для ефективності соціалізації малого підприємництва та підвищенням його позитивного впливу на економічний розвиток в Україні, залишаються невисвітленими, потребують поглибленого дослідження, адже формування механізмів впливу держави на підприємництво здійснювалося в умовах нестабільності. Отже, їм досі бракує науково-аналітичної обґрунтованості, системності та послідовності.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.