У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Розробка науково-практичних рекомендацій щодо удосконалення фінансового механізму страхового менеджменту ризиків в аграрній сфері

     

      Ефективний розвиток страхової діяльності при страхуванні ризиків в аграрній сфері потребує удосконалення системи страхового менеджменту, головними завданнями якого є:

      - розробка системи управління ризиком в страховій компанії на базі міжнародного стандарту ISO 31000 «Ризик-менеджмент»;

      - вибір оптимальних антикризових стратегій;

      - забезпечення платоспроможності страхової компанії;

      - створення в страховій компанії спеціального аграрного підрозділу;

      - постійний контроль та врахування технологічних нововведень менеджером аграрного підрозділу;

      - підбір персоналу в аграрний підрозділ;

      - розподіл обов’язків серед працівників аграрного підрозділу;

      - робота з корпоративними клієнтами;

      - залучення зарубіжного досвіду при розробці нових страхових продуктів;

      - створення стратегії конкурентоспроможності страхової компанії;

      - створення маркетингової підтримки;

      - врегулювання збитків;

      - управління продажами;

      - удосконалення інформаційного забезпечення шляхом впровадження експрес-аналізу розрахунку страхового відшкодування при страхуванні аграрних ризиків;

      - впровадження методики розрахунку фінансових показників страхової компанії;

      - підвищення конкурентоспроможності страховика.

      Важливою складовою системи страхового менеджменту ризиків в аграрній сфері є його фінансовий механізм, блок-схема якого представлена на рис. 3.5. Фінансовий механізм страхового менеджменту ризиків в аграрній сфері є сукупністю елементів, форм, методів та інструментів формування та використання фінансових ресурсів страхової компанії, яка страхує ризики в аграрній сфері.

      З метою підвищення ефективності роботи страховика необхідно впровадити у її діяльність розроблену нами систему управління ризиками, яка базується на міжнародному стандарті ISO 31000 і передбачає:

      - збільшення вірогідності досягнення мети;

&nbs

     p;     - заохочення активного управління;

      - інформування про необхідність виявлення та усунення ризиків у межах всієї організації;

      - покращення виявлення можливостей та загроз;

      - підвищення ефективності управління;

      - підвищення рівня довіри зацікавлених сторін;

      - створення міцної основи для прийняття рішень та планування;

      - удосконалення фінансової звітності;

      - ефективний розподіл та використання ресурсів для усунення ризику;

      - підвищення оперативної ефективності діяльності;

      - вчасне попередження втрат;

      - мінімізація втрат;

      - покращення фінансового контролю;

      - покращення корпоративного навчання;

      - підвищення корпоративної стійкості.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.