У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Економіко-математичне моделювання забезпечення міжнародної конкурентоспроможності національних економік

     

      При аналізі структури формування міжнародної конкурентоспроможності національної економіки найбільш доцільним способом є використання кількісних методів оцінки ринку. Розглянемо найбільш поширені з них.

      Базисним кількісним критерієм для визначення домінуючого становища підприємства на ринку є перевищення певної граничної (порогової) частки на ринку, яка в даний час становить 35%. При перевищення даної частки підприємство набуває статусу підприємства-монополіста. Даний підхід мав місце у Великобританії на початку здійснення антимонопольної політики в країні. Відповідно до першого антимонопольного закону (1948р.) необхідно було інформувати Комісію з монополій і злиттів щодо всіх випадків, коли частка однієї компанії (одинична монополія), або група спільно діючих компаній, обмежує конкуренцію шляхом захоплення не менше третини загального обсягу даного товарного ринку. Пізніше законом 1973р. відповідну межу було знижено до 25%. Дане значення (25%) застосовувалось, перш за все, для контролю за обмежувальною політикою, що проводилась групою незалежних фірм. Саме факти такої поведінки підлягали реєстрації з наступним розглядом в спеціальному суді (Restrictive Practice Court). Одиничні ж фірми з більш високою, ніж гранична, часткою ринку, до жодного реєстру не включались, в кожному конкретному випадку їх обмежуюча конкуренцію поведінка розглядалась окремо, на що витрачалось іноді декілька років. Крім того, 25%-ва гранична частка ринку діяла не тільки стосовно продавців, а й стосовно покупців даного товару.

      Гранична частка ринку як характеристика ринкової структури має той недолік, що вона застосовується до окремого підприємства і по суті не дає характеристики структури ринку даного товару в цілому. Цього недоліку до певної міри позбавлений індекс концентрації (CR), який характеризує відсоткову частку декількох найбільших фірм в загальному обсязі ринку. Вважається, що якщо індекс концентрації наближається до 100, то ринок характеризується високим ступенем монополізації, якщо ж він наближається до нуля, то його можна розглядати як конкурентний.

      Вся работа доступна по " http://mydisser.com/ru/catalog/view/16854.html " target="_blank">Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.