У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Удосконалення організаційно-економічного забезпечення формування міжнародної конкурентоспроможності на мікрорівні

     

      При розробці стратегії забезпечення конкурентоспроможності в умовах, коли конкурентна боротьба набуває світового масштабу, необхідно розглядати проблеми діяльності суб’єктів господарювання, що виникають, з двох сторін: дослідження конкурентів як в своїх країнах, так і за їх межами (коли мова йде про конкуренцію в глобальних галузях), і стан ринків збуту. Аналіз має супроводжуватись не тільки дослідженням фірм-конкурентів, а й галузей, в яких розгортається конкурентна боротьба.

      В процесі дослідження конкурента необхідно виявити рівень і фактори витрат виробництва, якість його продукції і ставлення до неї споживачів, широту і повноту його галузевого виробничого профілю.

      Необхідно розглянути виробничу діяльність конкурента, ступінь оновлення обладнання, можливості створення додаткових потужностей, розміщення виробництва, враховуючи вартість робочої сили в країнах, де розташовані його підприємства, забезпеченість і вартість сировинних матеріалів, наявність патентів і авторських прав, внутрішній потенціал досліджень і розробок, доступ до зовнішніх джерел дослідження та інжинірингу, використання оптових і роздрібних каналів збуту, існування дилерської мережі, застосування маркетингу, кваліфікацію в області дослідження ринку і розробки нової продукції.

      Оцінка стану конкурента неможлива без дослідження його фінансового стану, коротко- і довгостроковї кредитоспроможності, можливості додаткового випуску акцій, здатності суб’єкта здійснювати планові зміни у всіх підрозділах з точки зору фінансових та інших ресурсів, якості фінансового менеджменту, загального потенціалу менеджменту, якості вищого керівництва, його здатності координувати різні функції, вирішувати проблеми, що виникають.

      На основі дослідження конкурента необхідно сформувати уявлення щодо можливостей розширення або скорочення його діяльності, потенціалу зростання чисельності кадрів і їх кваліфікації, виробничих потужностей щодо можливостей забезпечення сталого зростання фінансових показників, щодо його здатності до швидкої реакції на дії інших компаній (щодо резервів грошових коштів, резервної конкурентоспроможності, резервних продуктивних потужностей, створення нових продуктів (не випущених на ринки), чи здатен конкурент адекватно реагувати на зовнішні умови (зокрема на стійке зростання рівня інфляції, технологічні зміни, що ведуть до застарівання існуючих потужностей, економічний спад, зростання ставок заробітної плати, зміну форм державного регулювання тощо). 116, с.105-109

      Для аналізу конкурента і його позицій на ринку необхідно використовувати всі доступні джерела інформації, до яких можуть бути віднесені дані, що збираються персоналом зі збуту і інженерним персоналом щодо продукції, що випускається конкурентом, а також щодо її змін. Необхідно здійснити збирання даних щодо діяльності конкурентів в сфері реалізації продукції, важливою є оцінка діяльності постачальників, організації реклами і залучення рекламних агентств. Корисну інформацію можна отримати з річних звітів конкурентів, аналізу патентної інформації і т.і.

      Необхідну інформацію можуть надати колишні працівники конкурента, участь суб’єкта господарювання в професійних зібраннях і торгових асоціаціях. Для більш детального аналізу діяльності конкурента на ринку можуть бути залучені компанії з дослідження ринку, фахівці з інженерної справи, з ринку цінних паперів тощо.

      На основі отримання вищезазначеної інформації можна зробити висновок щодо здатності конкурента витримати тривалу конкурентну боротьбу, що загрожує його доходам, і якою має бути стратегія фірми в конкурентній боротьбі на цьому ринку.

      Крім того, при забезпеченні міжнародної конкурентоспроможності підприємств необхідно враховувати циклічність як чинник антикризового розвитку, оскільки кризові ситуації характеризуються складністю і ризикованістю прийняття управлінських рішень, процесів формування механізмів і систем забезпечення конкурентоспроможності. Ці обставини мають особливе значення при обґрунтуванні конкурентної стратегії як процесу управління, що передбачає широкий набір засобів і методів даного процесу, а також оцінку зовнішніх і внутрішніх факторів ринкового середовища.

      Слід зауважити, що важливим конструктивним елементом забезпечення міжнародної конкурентоспроможності на мікрорівні в контексті антикризового розвитку є взаємодія ринкових механізмів і державних регуляторів з метою забезпечення стійкості підприємства у зовнішньому середовищі. Оцінка конкурентної стратегії суб’єктів господарювання з позиції відповідності економічній політиці держави, вимог правового поля функціонування економіки і конкурентного ринку розширюватиме можливості підприємств щодо прийняття більш правильних рішень і прогнозування стратегічних перспектив в умовах нестабільного (кризового) розвитку. В антикризовому управлінні важливо враховувати пріоритетні сфери розвитку економіки, механізми державної підтримки розвитку підприємництва та бізнесу.

      Вся работа доступна по " http://mydisser.com/ru/catalog/view/16854.html " target="_blank">Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.