У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Динаміка обсягів фінансування інноваційного розвитку підприємств торгівлі

     

      Зростання інноваційної активності підприємств торгівлі відповідає зростанню обсягів їх діяльності. У зв’язку з цим, виявлення тенденцій обсягу фінансування інноваційного розвитку підприємств торгівлі дасть змогу зробити висновки про: сучасний стан інноваційної активності, визначити тенденції щодо його подальшого розвитку.

      Завданнями цього розділу дослідження є:

      • виявлення тенденцій зміни обсягу фінансування інноваційного розвитку в цілому по обстежених торговельних підприємствах;

      • виявлення тенденцій зміни обсягу фінансування інноваційного розвитку на обстежених торговельних підприємствах залежно від їх розміру, виду торговельної діяльності, групи товарів, що реалізуються, форм спеціалізації;

      • виявлення тенденцій зміни обсягу фінансування інноваційного розвитку на обстежених торговельних підприємствах залежно від типів інновацій;

      • виявлення причин, що спричинили визначені тенденції зміни обсягу фінансування інноваційного розвитку підприємств торгівлі.

      Інформаційним забезпеченням дослідження при написанні другого розділу роботи стали: • результати анкетного дослідження. У процесі анкетування було досліджено більше 100 підприємств торгівлі Київського і Донецького регіонів. У результаті були відібрані 50 підприємств торгівлі, які займалися інноваціями впродовж 2009-2011 рр., мали ефект від їх впровадження та відповідали певним критеріям (певний розмір, вид торговельної діяльності, групи товарів, що реалізують). Дані анкетного дослідження дозволили виявити основні тенденції зміни стану фінансового управління інноваційного розвитку торгівлі. Форма анкети, за якою проводилося обстеження підприємств торгівлі, назви підприємств, які приймали участь в анкетному дослідженні та їх основні результати представлено у додатках З 1,2,3;

      • матеріали вибіркового обстеження Державної служби статистики України «Обстеження інноваційної діяльності в економіці України за період 2008–2010 рр.» щодо фінансування інноваційної діяльності оптових торговельних підприємств використано для порівняння зі згрупованими показниками анкетного дослідження щодо фінансового управління інноваційним розвитком підприємств торгівлі;

      • офіційні дані НБУ щодо розміру ставок кредитування у 2009–2011 рр., які використовувались для розрахунку вартості залучених фінансових ресурсів у період 2009–2011 рр.;

      • офіційні дані Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг щодо обсягів фінансового лізингу у 2009–2011 рр., які використовувалися для обґрунтування особливостей структури фінансування за характером витрат;

      • дані галузевої статистики, які оприлюднені у статистичних щорічниках за 2009 р., 2010 р., 2011 р. та на офіційному сайті Державної служби статистики України за 2009–2011рр. для порівняння зі згрупованими показниками анкетного дослідження щодо фінансового управління інноваційним розвитком підприємств торгівлі.

      Основним показником, який характеризує тенденцію інноваційного розвитку підприємств торгівлі є загальний обсяг фінансування інноваційного розвитку підприємств торгівлі. Динаміку цього показника по обстежених підприємствах торгівлі за період 2009–2011 рр. наведено у табл. 2.1 і дод. К.

      За даними табл. 2.1 і дод. К загальний обсяг фінансування за період 2009–2011 рр. в цілому має тенденцію до зростання, а саме: збільшився у 1,5 раза. У той же час слід зазначити, що у 2010 р. цей показник також збільшувався, але значно меншими темпами. Характеризуючи дані за 2009–2011 рр., слід зазначити, що темп росту обсягу фінансування інноваційного розвитку дещо відстає від темпу росту товарообороту обстежених торговельних підприємств, який збільшився у 1,7 раза у 2011 р. порівняно з 2009 р., а у 2010 р. порівняно з 2009 р. – 1,2 раза. Така тенденція до збільшення обумовлена тим, що товарооборот підприємства залежить не тільки від внутрішніх факторів, але й від зовнішніх, таких як попит населення, умови кредитування тощо. Відповідно, темп росту обсягу фінансування інноваційного розвитку збільшується меншими темпами, оскільки безпосередньо залежить від темпів росту товарообороту, чистого прибутку та від інших витрат підприємства, які пов’язані з його операційною діяльністю.

      За даними Державної служби статистики України, темп росту загального обсягу фінансування інноваційної діяльності промислових підприємств за період 2009–2011 рр. збільшився в 1,8 раза у 2011 р. порівняно з 2009 р. [50, с. 324], що на 0,3 процентні пункти більше, ніж по обстежених торговельних підприємствах. Така тенденція пов’язана з поступовими виходом країни з кризового стану, та з поступовим збільшенням обсягів діяльності підприємств. Інноваційна діяльність промислових підприємствах має більші обсяги доходу порівняно з підприємствами торгівлі, а інновації у промисловості є більш дорогими, реалізація яких розрахована на більш довгостроковий період.

      Обсяг фінансування інноваційного розвитку у розрахунку на одне обстежене торговельне підприємство має таку саму тенденцію до зростання, як і обсяг фінансування в цілому по обстежених торговельних підприємствах. Порівнюючи з даними «Статистичного щорічника за 2011 р.», загальний обсяг фінансування інноваційної діяльності у розрахунку на одне промислове підприємство у 2009 р. складає 6,7 млн. грн., у 2010 р. – 6,6 млн. грн., у 2011 р. – 8,5 млн. грн. [50, с. 323–324], що у 2009 р. на 6 процентних пунктів, а у 2010 р. – на 5,7 пунктів, у 2011 р. – на 7,2 пункти більше, ніж у торгівлі. Така ситуація обумовлена тим, що підприємства промисловості найчастіше за масштабом діяльності відносяться до великих підприємств на відміну від торговельних підприємств, що, в свою чергу, обумовлює більші обсяги інноваційної діяльності.

      У цілому, за даними вибіркового обстеження, проведеного Державною службою статистики у 2008–2010 рр., 20,6 % обстежених підприємств оптової торгівлі були інноваційно активними [117, с. 252]. Водночас, за даними «Статистичного щорічника України за 2010 р.» у 2010 р. 13,8 % промислових підприємств були інноваційно активними [49, с. 323]. Таке значення показника інноваційної активності в оптовій торгівлі свідчить про їх зацікавленість у впровадженні і реалізації інновацій. Але для остаточного порівняння з показником інноваційної активності у промисловості необхідний більш ґрунтовний аналіз підприємств торгівлі в цілому, не тільки оптових і не тільки на підставі вибіркового обстеження.

      Вся работа доступна по " http://mydisser.com/ru/catalog/view/16866.html " target="_blank">Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.