Аналіз забезпечення фінансовими ресурсами повноважень місцевих органів влади
Розвиток економіки будь-якої держави забезпечується ефективним виконанням основних функцій, які реалізуються шляхом використання наявних фінансових ресурсів, акумульованих у бюджеті. Проте бюджетні ресурси завжди обмежені, тому актуальним завданням є пошук оптимальних шляхів формування і виконання бюджету, оцінки та моніторингу результативності використання цих коштів. Місцеві бюджети відіграють важливу роль у фінансуванні діяльності органів місцевого самоврядування та є важливим чинником практичної реалізації функцій місцевого самоврядування. Досвід європейських країн передбачає відокремленість місцевих органів влади від державної влади, повну незалежність і самостійність у здійсненні покладених на неї функцій, у межах своєї компетенції.
Збалансованість фінансової системи України та її ефективність може бути досягнута лише за умови забезпечення фінансової спроможності і фінансової самостійності окремої адміністративної одиниці. Фінансову незалежність місцевого самоврядування необхідно розглядати як можливість самостійно вирішувати завдання, що входять до їх компетенції з метою забезпечення динамічного соціально-економічного розвитку адміністративної одиниці.
Найбільший ефект в управлінні державними коштами досягається при використанні програмно-цільового методу формування бюджетів. Цей метод дає змогу спрогнозувати результати виконання бюджетних програм, а також за допомогою показників результативності оцінити ефективність їх виконання.
Основою стабільного регіонального розвитку розвинених країн світу та України зокрема є достатня забезпеченість мінімальних витрат бюджету власними фінансовими ресурсами. Формування бюджету за програмами передбачає фінансування бюджетних програм за рахунок загального фонду бюджету та залучення додаткових джерел. Реальна модель бюджету, навіть у найбільш загальному виді, повинна містити не окремі показники, а їх сукупність, агреговані по відповідних статтях доходів і витрат, що характеризують специфіку бюджету.
Відповідно, на сучасному етапі існує необхідність формування не лише динамічних моделей бюджету адміністративної одиниці та алгоритмів адаптивного управління ними, але й створення відповідного інструментарію для їхнього практичного використання.
Вся работа доступна по " http://mydisser.com/ru/catalog/view/16896.html " target="_blank">Ссылке