У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Регламентування державних закупівель

     

      Становлення законодавства, яке регулює сферу державних закупівель в Україні, відбувалося непросто.

      Початком побудови системи державних закупівель України можна вважати 1993 р. Це пов’язано із прийняттям Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про порядок організації та проведення міжнародних торгів( тендерів) в Україні» від 21.10.1993 р. № 871, що дала початок проведенню міжнародних торгів і впорядкувала проведення на конкурсних засадах закупівель товарів (робіт, послуг) виключно іноземного походження для задоволення державних потреб України. Ця постанова була чинною до 1997 р. і забезпечувала проведення конкурсних міжнародних торгів.

      Об'єктивні зміни в принципових підходах до формування й розміщення державних замовлень в Україні були зафіксовані в Законі України «Про поставки продукції для державних потреб» від 22.12.1995 р. № 493/95-ВР, а також у відповідній Постанові Кабінету Міністрів України «Про Порядок формування та розміщення державних замовлень на поставку продукції для державних потреб і контролю за їх виконанням» від 29.02.1996 р. № 266. У цьому Законі було подано перелік державних замовників, їх функції та обов'язки, джерела фінансування замовлень і порядок контролю за використанням державних коштів; встановлено міри відповідальності за невиконання державних контрактів. Варто зазначити, що норми закону поширювалися лише на закупівлю товарів, робіт та послуг у вітчизняних виробників, а тому значний обсяг державних закупівель здійснювався поза нормами закону.

      Крім цього, за окремим порядком, визначеним Законом України «Про державне оборонне замовлення» від 03.03.1999 р. №464, було сформоване державне оборонне замовлення для забезпечення потреб Збройних Сил України.

      Зважаючи на зміни в економіці України, а також в її зовнішньоекономічній політиці (наміри України інтегруватись у європейські економічні структури та приєднатись до системи ГАТТ/СОТ), виникла необхідність внесення відповідних змін як в організацію роботи здійснення державних закупівель, так і в законодавчі та нормативні акти.

      У межах реалізації заходів щодо вдосконалення системи державних закупівель в Україні та з метою наближення діючих процедур розміщення державних замовлень до передбачених вимогами системи Світової організації торгівлі у 1997–1998 рр. були прийняті Постанови Кабінету Міністрів України «Про організацію та проведення торгів (тендерів) у сфері державних закупівель товарів (робіт, послуг)» від 28.06.97 р. № 694,

      «Про створення єдиної системи закупівель товарів (робіт, послуг) за рахунок коштів державного бюджету та іноземних кредитів, що залучаються під гарантії Кабінету Міністрів України», від 24.09.97 р. № 1058 та «Про здійснення торгів (тендерів) у будівництві» від 01.09.98 р. № 1369. Перша з вищезгаданих постанов визначала загальні процедури здійснення державних закупівель. Друга – впорядковувала закупівлі товарів, робіт та послуг вартістю від 10 тис. грн. Третя – регулювала питання укладання контрактів підрядних робіт і послуг у галузі будівництва. Правила здійснення державних закупівель, визначені згаданими постановами, переважно відповідали міжнародним вимогам, однак, враховуючи важливість регулювання державних закупівель, об’єктивно виникла необхідність закріплення цього регулювання на законодавчому рівні.

      Враховуючи необхідність підвищення ефективності використання державних коштів, Міністерством економіки за участю інших міністерств та відомств був підготовлений проект Закону України «Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти» (схвалений Верховною Радою України 22.02.2000 р.), який був спрямований на врегулювання процедур закупівель шляхом створення широкого конкурентного середовища на ринку державних закупівель, забезпечення прозорості та справедливості конкурсних процедур. Зазначений законопроект був розроблений на основі Типового Закону комісії ООН з торгівлі ЮНСІТРАЛ, Директив Європейського співтовариства по поставках продукції (№ 236 від 14.06.1993 р.), робіт (№ 237 від 14.06.1993 р.), послуг (№ 250 від 18.06.1992 р.) та комунальних і комунікаційних послуг (№ 238 від 14.06.1993 р.).

      Вся работа доступна по " http://mydisser.com/ru/catalog/view/17071.html " target="_blank">Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.