У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Інноваційний потенціал підприємства в системі антикризового менеджменту

     

      На сучасному етапі розвитку України, коли економічна, політична, фінансова нестабільності всередині країни підсилюється світовою фінансовою кризою, особливо актуальним постає питання запровадження антикризового управління промислових підприємств. Антикризове управління у провідних підприємствах країн з розвинутою економікою є ключовим механізмом системи управління підприємства в цілому, і являє собою систему заходів, які спрямовані не тільки на вихід підприємства з кризи, але і запобігання створення такої ситуації, і на післякризову діяльність суб’єкта господарювання. Слід усвідомити, що головною метою антикризового менеджменту є розробка та реалізація заходів, спрямованих на нейтралізацію факторів, які найбільш негативно впливають на діяльність підприємства, і можуть призвести до кризи підприємства.

      Відчужені підприємства, чия діяльність часто починається та продовжується в умовах кризового стану економіки України, іноді всі успіхи пов’язують з власною діяльністю, а невдачі – з дією зовнішніх факторів, що не дозволяє ефективно працювати на ринку та розробити результативну систему управління. Таке становище не дозволяє своєчасно розпізнавати кризові явища, їх розвиток на різних стадіях формування, впливати на причини їх створення, розробити механізми моніторингу ризиків діяльності, опанувати методи управління кризою та виходу з неї. Здатність підприємства правильно діяти на всіх етапах свого розвитку – гарантія не лише виживання, але й економічного розвитку у короткостроковій та довгостроковій перспективі.

      Антикризові заходи промислових підприємств розвинутих країн світу, котрі є актуальними й для вітчизняних підприємств, полягають у впровадженні інновацій та підвищенні рівня інноваційного розвитку. Необхідно зазначити, що об’єктом інноваційної діяльності в антикризовому управлінні можуть бути не тільки нова продукція і нові технології, нові ринку збуту, на що звичайно звертається особлива увага, але і нові методи управління, нові організаційні структури, нові кадри, соціально-економічні нововведення і т.п.

      На багатьох вітчизняних промислових підприємствах практика проведення цілісної високоефективної системи антикризового управління з використанням інноваційного інструментарію, в основі якого покладено відповідний потенціал, адекватної вимогам мінливого ринкового середовища, ще не є досконалою, але вона є вкрай необхідною та має базуватися на теоретико-методологічних і прикладних основах антикризового менеджменту.

      Отже, в умовах недостатньо розвинутого інструментарію управління інноваційним потенціалом підприємства забезпечити постійну підтримку конкурентних переваг практично неможливо, що і визначає ключову роль інноваційного потенціалу підприємства в системі антикризового менеджменту.

      З метою більш чіткого розуміння особливостей побудови системи антикризового менеджменту на основі управління інноваційним потенціалом підприємства першочергово необхідно дослідити сутність поняття «інноваційний потенціал підприємства» та його складових «інновація» та «потенціал». З метою ґрунтовного дослідження такої економічної категорії як «інновація» розглянемо визначення вітчизняних та зарубіжних економістів, погляди яких систематизовані та представлені в таблиці 1.1.

      Вся работа доступна по " http://mydisser.com/ru/catalog/view/16898.html " target="_blank">Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.