У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Забезпечення законності та правопорядку у збройних силах зарубіжних держав

     

      Складні суспільно-політичні перетворення, що були розпочаті з моменту проголошення Україною державного суверенітету вимагали створення дієвої системи забезпечення законності та правопорядку в усіх без виключення сферах державного та суспільного життя. У цьому контексті Збройні Сили не стали виключенням. Проте проведення реформування цієї складної та життєво необхідної сфери зіштовхнулось з відсутністю необхідного досвіду. Це було зумовлено, у тому числі й тим, що Радянська держава вороже ставилась до передових надбань державотворення країн, що мали інші ідеологічні координати функціонування.

      Радянська наука, у тому числі й юридична, лише критикувала «буржуазні здобутки», у тому числі й у контексті забезпечення законності та правопорядку. Але зміни соціально-політичних векторів відкрили можливості щодо вивчення зарубіжного досвіду організації забезпечення законності та правопорядку у військах. У той же час, слід констатувати, що на сьогоднішній день у сучасній юридичній науці такий аналіз відсутній. З огляду на те, що вже давно назріла нагальна потреба в аналізі зарубіжного досвіду забезпечення законності та правопорядку у структурі воєнної організації зарубіжних держав, цей підрозділ буде спеціально присвячено цим питанням. Належна наукова розвідка зарубіжного досвіду з його подальшим використанням у площині функціонування Збройних Сил України дозволить створити відповідне нормативне та організаційне підґрунтя для реформування сфери забезпечення законності та правопорядку у військах, буде сприяти подоланню або мінімізації дії негативних факторів функціонування армійських структур, що мають місце на сьогоднішній день [222, с. 67]. Проте використання зарубіжного досвіду, що був набутий в інших реаліях повинно здійснюватися з урахуванням вітчизняних параметрів Воєнної організації, можливостей Державного бюджету, менталітету Українського народу, традицій, пов’язаних з проходженням військової служби, наявних корупційних практик та інших чинників.

      Не випадково, вчені досить обережно підходять до запровадження зарубіжного досвіду. Зокрема, В. Я. Тацій та Ю. М. Тодика застерігали, що «проблеми в конституційному реформуванні держави й суспільства пов’язані з некритичним використанням зарубіжного конституційно-правового досвіду, який був свого часу сформований в інших політико-правових, історичних і культурних реаліях» [296, с. 7]. У свою чергу, О. Ю. Тодика у цьому контексті зазначає: «Право та законодавство кожної держави мають свою специфіку, що визначається національними, історичними, природними та іншими факторами» [307, с. 40]. У той же час, слід погодитися з Є. І. Григоренком, що все це не свідчить на користь того, що зарубіжний досвід переймати неможна. Потрібно робити це обережно, з урахуванням багатьох факторів і обставин та, не в останню чергу, необхідно враховувати історичні особливості становлення української державності та формування окремих її інститутів та конституційної регламентації останніх [63, с. 7].

      Безперечно, для повного, всебічного та об’єктивного аналізу забезпечення законності та правопорядку у збройних силах зарубіжних держав слід якомога в більшій кількості країн проаналізувати реальний стан відповідної сфери законодавства та існуючої інституційної системи. Проте обсяг дисертаційного дослідження нам може дати можливість зупинитися лише на деяких країнах. Саме тому, при їх виборі ми керувалися рівнем розвитку армії, їх потужностями, можливостями виконувати складні завдання при будь-яких умовах та в будь-який час. Адже реальна боєздатність армії вказує у тому числі й на те, що в її підрозділах належним чином забезпечено законність та правопорядок, або державою вживаються заходи щодо такого забезпечення.

      Слід також зауважити про те, що у ході написання цього підрозділу, увага буде звернена не на всі органи іноземних держав, що мають повноваження у сфері оборони, військовій сфері, у сфері забезпечення законності, правопорядку, належного виконання обов’язків при проходженні військової служби, а тільки на ті органи іноземних держав, які мають найбільш суттєво важливі повноваження стосовно забезпечення законності та правопорядку збройних сил.

      Перш за все хотілося б відмітити, що російська армія є однією з потужніших та крупних армій світу. Крім того, її вибір було зумовлено тим, що дуже довгий час українська та російська армії існували як єдине ціле. З огляду на це, проблеми, які вони переживають мають певні схожі риси. Тому звернемо увагу передусім на те, якими структурними елементами забезпечується законність та правопорядок у Збройних Силах Російської Федерації.

      По-перше, слід зазначити, що законність та правопорядок у Збройних Силах Російської Федерації забезпечується Президентом РФ, Федеральними Зборами та Урядом. Президент РФ, як Верховний Головнокомандувач Збройними Силами РФ передусім проводить передбачені військовим законодавством заходи щодо надання опору збройній агресії або безпосередньої загрози агресії проти Росії, вживає заходи щодо протидії збройним конфліктам. Федеральні Збори РФ, будучі наділені повноваженням ухвалювати закони, повинні частину суспільних відносин у галузі воєнної діяльності обов’язково законодавчо врегулювати. До них належать відносини, що стосуються фінансування видатків на оборону, а також відносини по контролю за використанням коштів, що виділені на оборону та діяльність Збройних сил, інших військ, військових формувань та органів; із плануванням переводу органів державної влади РФ, органів державної влади суб’єктів РФ, органів місцевого самоврядування та економіки держави на роботу в умовах воєнного часу та ін. На відміну від Федеральних Зборів, Уряд РФ як вищий орган виконавчої влади покликаний не ухвалювати закони, а організовувати їх виконання, управляти підлеглим державним апаратом та його різноманітними структурними підрозділами. Уряд, як суб’єкт законодавчої ініціативи забезпечує підготовку значної частини законопроектів з питань оборони, функціонування військових формувань, проходження військової служби.

      Вся работа доступна по " http://mydisser.com/ru/catalog/view/16744.html " target="_blank">Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.