Стан та тенденції ринку туристичних послуг
Стратегічною метою розвитку туризму в Україні є створення продукту, конкурентоспроможного на світовому ринку, який може максимально задовольнити туристичні потреби населення країни, забезпечити на цій основі комплексний розвиток територій та їх соціально-економічних інтересів при збереженні екологічної рівноваги та історико-культурної спадщини. Це стосується, насамперед, таких привабливих туристсько-рекреаційних зон, як Автономна Республіка Крим, Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Полтавська, Рівненська, Одеська, Херсонська, Чернівецька області, м. Київ.
Найбільш популярними місцями відвідування для іноземних туристів є такі міста, як Київ (залучає 30% від усіх іноземних відвідувачів), курортні міста Криму (ще 30%), Карпатський регіон, включаючи Львів, Одеса. Більшість західних туристів схильні до індивідуальних поїздок, або круїзних турів. Західна Україна є традиційним місцем для американських і канадських туристів (які становлять понад 2 млн. української діаспори в цих країнах). Крим став популярним місцем відпочинку для німців із середнім і нижче середнього рівнем доходів.
Туристами, які відвідують нашу країну, переважно є громадяни таких країн, як: Росія, Білорусія, Італія, Туреччина, Великобританія, Ізраїль, Угорщина, Польща, Німеччина та США. За експертними даними, в середньому іноземний турист проводить в Україні 4 дні і витрачає близько 600 доларів за одну поїздку.
В Україні найбільш розвинені три види туризму: в’їзний, виїзний і внутрішній. В’їзний туризм передбачає здійснення подорожей у межах України тих осіб, які постійно не проживають на її території. Виїзний туризм передбачає здійснення подорожей громадян України та осіб, які постійно проживають на території України, до інших країн. З усіх видів туризму найбільш розповсюдженим для України за кількістю туристів є внутрішній туризм, а за туристичним оборотом – виїзний [86].
Вся работа доступна по " http://mydisser.com/ru/catalog/view/16931.html " target="_blank">Ссылке